Happychilli Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 heihei jeg vet at de bruker det jeg har tjent som grunnlag, og er litt usikker på om jeg kan søke gjennopptak. Hadde dagpenger i juni ifjor, så et lite avbrekk pga feriejobb- og så søkte jeg om gjenopptak og fikk det men etter er par uker fikk jeg vikariat som går ut nå i april, så jeg vet ikke om jeg kan søke gjennopptak. Men, i alle år har jeg jobbet fullt - bortsett fra september til desember ifjor. altså 2010: jobbet fullt fra januar til april, også igjen fra juni til august. deretter 50%. hvordan regnes timene ut da? jeg fikk 34 timer i uka som gjennomsnitt i september ifjor, men skjønner ikke hvordan de regner når man skal ha 60 å noe prosent av tidligere inntekt. For meg har det ikke noe og si annet enn lang ventetid dersom jeg må søke på nytt, da de trolig regner gjennomsnittet mitt de siste 3 år (det gjorde de sist, og siden 2007 faller bort ser jeg at jeg har tjent omtrent det samme som i 07 i 2010.) men det var dette med timene, kommer jeg til og få for hele uka (man-fre) tror dere? tenker meg ihjel på dette og gruer meg til og gå til nav igjen. Hatt 4 jobber på et år, alle vikariat. Jeg vil ha noe fast!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå