AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Sitter med en oppgave her nå som jeg føler er helt umulig! Den går utpå at jeg skal finne ut hvordan enkelte diktere har tatt opp kvinnens stilling i samfunnet. Føler meg helt lost her jeg sitter! Temaet rundt det hele er "Det moderne prosjektet". Hvordan kan jeg starte en sånn oppgave? Vet ikke hvor lenge jeg nå har sittet her og forbannet oppgaven opp og ned ...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Sitter med en oppgave her nå som jeg føler er helt umulig! Den går utpå at jeg skal finne ut hvordan enkelte diktere har tatt opp kvinnens stilling i samfunnet. Føler meg helt lost her jeg sitter! Temaet rundt det hele er "Det moderne prosjektet". Hvordan kan jeg starte en sånn oppgave? Vet ikke hvor lenge jeg nå har sittet her og forbannet oppgaven opp og ned ... Glemte også å nevne det at jeg også skal drøfte hvor stort behov det er for kvinnelitteratur! Tips anyone?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Jeg regner med at du kan endel fakta om saken? Du kan jo innlede med å definere det moderne prosjektet, kvinnekamp etc., og deretter vise til hvordan forfattere brukte kvinnelige rollefigurer i verkene sine.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Jeg regner med at du kan endel fakta om saken? Du kan jo innlede med å definere det moderne prosjektet, kvinnekamp etc., og deretter vise til hvordan forfattere brukte kvinnelige rollefigurer i verkene sine. Suverent tips! Men nei, jeg kan ikke så mye fakta om saken. Kan jo så klart litt om det, men ikke stort mer enn det. Vi har ikke jobbet så mye med det bortsett fra at vi har snakket en del om et par tekster og diskutert litt rundt dem. Et dukkehjem, Albertine og en tekst til jeg ikke kommer på i farten.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Jeg regner med at du skal opp i norskeksamen etterhvert, og da lønner det seg å jobbe med et sånt emne, ikke minst fordi du faktisk kan få nytte av det senere. Regner med at du har en lærebok, hvis ikke; søk på nettet, spør på biblioteket. De har garantert noe info til deg.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Jeg regner med at du skal opp i norskeksamen etterhvert, og da lønner det seg å jobbe med et sånt emne, ikke minst fordi du faktisk kan få nytte av det senere. Regner med at du har en lærebok, hvis ikke; søk på nettet, spør på biblioteket. De har garantert noe info til deg. Ja, har opptil flere lærerbøker! Fikk oppgava kasta over meg idag og fikk høre det at den skal leveres på fredag før midnatt! Det går nok mye bedre når jeg først kommer i gang, er alltid starten som er værst føler jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå