AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Kan jeg få penger fra nav for å kunne betale leilighet og for å overleve hvis jeg ikke har jobb enda? Jeg har akkurat nok til 3 måneder, men hva kan jeg gjøre hvis jeg ikke har fått jobb til da? Man kan vel ikke være uten en krone på kontoen i mange uker hvis man har husleie, strøm og mat å betale for at man skal kunne motta penger? Jeg trenger litt hjelp angående det å kunne få bo der jeg ønsker å bo, men har enda ikke fått meg jobb på stedet. Jeg vil jo helst unngå å låne...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Kan jeg få penger fra nav for å kunne betale leilighet og for å overleve hvis jeg ikke har jobb enda? Jeg har akkurat nok til 3 måneder, men hva kan jeg gjøre hvis jeg ikke har fått jobb til da? Man kan vel ikke være uten en krone på kontoen i mange uker hvis man har husleie, strøm og mat å betale for at man skal kunne motta penger? Jeg trenger litt hjelp angående det å kunne få bo der jeg ønsker å bo, men har enda ikke fått meg jobb på stedet. Jeg vil jo helst unngå å låne... Du må melde deg ledig,har du opparbeidet deg rett til dagpenger? hvis ikke så blir det sosialen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå