Snop Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jeg leste våtfor-tråden på Kjæledyr og kom på en hendelse for en stund siden... Jeg har én gang kjøpt first price sitt våtfor til katten min, og denne gangen glemte jeg igjen restene under noe på kjøkkenbenken, der den ble liggende en goood stund (spør meg ikke hvordan jeg fikk det til)... 1-2 uker i hvert fall. Det som forbauset meg (eller egentlig ikke...?) når jeg plutselig fant den igjen en dag, var at selv om den hadde ligget lenge ute, så kjøttet likt ut, om enn litt mørkere, bortsett fra et ganske stort lag av noe som lignet... plastikk!? Hva i all verden? Hva kan det ha vært? Det lignet på en prikk. Jeg har hverken før eller siden gitt katten min billigmat, men jeg er jo litt nysgjerrig på hva denne "plastikken" kan ha vært, og hvor lurt det er å gi katten sin noe som ikke råtner - jeg har jo lest mange artikler om hvordan mcdonald's-mat ikke råtner og hvorfor dette ikke er bra for mennesker... Jeg vet ikke egentlig hvor jeg vil hen med dette innlegget, annet enn å kanskje høre hva dere tror dette "plastikk"-laget er, og å understreke at jeg er generelt meget skeptisk til First Price fra nå av....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå