Gjest Gjest i dag! Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Hei! Jeg vet jo at det er individuellt, og at det kommer an på inntekt og sånn, men jeg lurer på hva enkelte har utbetalt på attføring eller rehabilitering. Jeg vet at det er 66%, av tidligere lønn, men når inntekten synker så går jo skatten ned også! Det jeg lurer på er om det er ekstremt mye mindre penger man må klare seg med? mvh Gjest :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg går på rehabiliteringspenger, og det er ikke mye å bli rik av nei. Har 333 kr om dagen
Gjest Gjest i dag! Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 Jammen det er jo ikke mulig å leve på???!!! Hva slag grunnlag regner de det utifra da?
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #4 Skrevet 30. oktober 2003 Husker ikke helt jeg, men det er ut ifra grunnlønna mi i fjor tror jeg, og den ble ekstra lav siden jeg ble syk det året. Om du har jobbet i flere år og har en mye bedre lønn enn meg, så vil jeg tro du får mer pr dag enn jeg får.
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #5 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har yrkesretta attføring og får 770 kr dagen, de regner utifra di 3sista åra av ligningen din.
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2003 #6 Skrevet 30. oktober 2003 Ja det hørtes mer riktig ut. Jeg gikk rett ut av skole, og rakk ett år i jobb før jeg ble sjuk, så det er ikke rart i om jeg får så lite.. :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå