Gå til innhold

unger og vennskap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva andre synes om dette:

tre unger A B C.

B og C har fått beskjed av moren til A at dersom B er med A, kan ikke C være med A og dersom C er med A kan ikke B være med A.

(bakgrunn for dette er krangel mellom (alle tre) ungene som går i småskolen)

Før jeg sier mer vil jeg høre hva dere synes om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hadde jeg vært mor til B eller C hadde jeg "sørget for" at mitt barn hadde med seg B/C med hjem ofte - så kanskje mor til A skjønte at jenter krangler innimellom.

Men tre jenter er ofte vanskelig....

Istedenfor å stenge ute, så må foreldre være mer tilstedet når de tre er sammen.

Kanskje se om det er noen andre jenter i klassen som ens eget barn også kan være sammen med når den andre er med A hjem.(så ens eget barn ikke må sitte på gjerdet og vente)

Ofte - sier ofte, men det er jo unntak, så er det A som starter krangling og så igjen klager til sin mamma som setter grenser så ikke det skal gå ut over hennes barn..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske tåpelig for mor til A å si at de skal ekskludere enten B eller C kun for å hindre krangel. Folk krangler, folk blir uvenner (og ofte venner igjen når de er unge), sånn er livet.

AnonymBruker
Skrevet

Ganske tåpelig for mor til A å si at de skal ekskludere enten B eller C kun for å hindre krangel. Folk krangler, folk blir uvenner (og ofte venner igjen når de er unge), sånn er livet.

Samt at å si det til selve B eller C kan lett lede til at foreldre deres involverer seg eller at B og C bestemmer seg for å ekskludere A siden moren hennes ikkje lar de leke sammen alle tre. Ganske tåpelig av moren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...