Gå til innhold

2012-bruder!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere er så flinke! Masse avgjørelser her jo, mens jeg somler rundt med teite småting som strømpebånd og sko uten å ha satt en dato.. :sjenert:

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen :)

Jeg er så heldig at jeg skal få gifte meg 23 juni 2012 :)

Kirka er bestilt og bekreftelsen kom på epost fem minutter etter jeg ringte dem :)

Samboeren min har dressen ferdig sydd.

Jeg har bestilt kjolen.

Sitter og bruker kveldene til å lage egne invitasjoner.

Ellers har vi kikket litt på lokaler og har skjønt at vi er sent ute. Men vårt første valg har vi ikke fått svar fra enda, men vi krysser det vi har av fingrer og tær om at det går i orden :)

Gjest Solstråla88
Skrevet

Hei.

Vi også har vært så heldige og få bryllupsdato den 23.06.2012. Så det var flere her som hadde den. Synes folk er kjempe klinke her inne til og planlegge. Hos oss er kjolen i boks, forlovere er valgt, lokalet er bestilt kirken er bestilt og vi holder på catering. Blomster har vi også kommet et godt stykke vei på. Invitasjonene er nesten ferdige og bakeriet er valgt, har bare ikke fått valgt kake. Så, da får vi håpe på det beste. Bare 14 månder igjenn nå, så vi har jo en del tid:)

Gjest Naenia
Skrevet

Nå får jeg nesten litt panikk, kjenner jeg. Gifter meg i mars 2012 og har brudgom, kirke og forlovere på plass bare :P

Skrevet (endret)

Vi skal gifte oss 02.06.2012. Vi har heller ikke gjort så mye ennå. Ha mer eller mindre bestilt bryllupslokaler og bestemt type bryllup og startet bryllupsblogg. He...he... kanskje ikke helt riktig prioritert!

Wow blir skikkelig omponert over de som har ordna med så mye allerede. Greit å vite at ikke alle har kommet så langt heller, kjente jeg også ble litt stressa, men det er vel bare å brette opp ermene i nærmeste fremtid.

Kan følge bryllupsplanene vår på bloggen vår Bryllupsboken

Endret av Bryllupsboken
Skrevet (endret)

*slett*

Endret av bobbi
  • 3 uker senere...
Skrevet

Tar opp denne tråden igjen jeg :) Hvor langt har dere kommet nå folkens? :)

Endelig har kjolen min kommet og skal inn å prøve den denne uken :) gleder meg helt sinnsykt!

Skrevet

Kirke, lokale og min forlover er i boks. :)

Skrevet

Vi skal gifte oss på sankthansaften, altså 23.06.12. Bestillte både kirke og lokale i november allerede faktisk, ville være sikker på å få datoen siden den nok er en populær en. Forlovere er i boks, og kjolen er kjøpt. Har bestemt fargene til bryllupet: grønn og lilla. Skal begynne nå å handle inn pynt og slikt for å spre ut kostnadene mest mulig :) Hadde slør også, men katta har fått tak i det og ødelagt det, så da må jeg finne meg et nytt et :snurt:

Gjest Solstråla88
Skrevet

Tar opp denne tråden igjen jeg :) Hvor langt har dere kommet nå folkens? :)

Endelig har kjolen min kommet og skal inn å prøve den denne uken :) gleder meg helt sinnsykt!

Vi har:

*Bestilt kirke

*Bestilt lokale

*Bestilt mat

*Bestilt serveringshjelp

*Valgt blomster- Roser, cala og orkideer

*Snart ferdig med invitasjonene

*Satt opp budsjett

*Jeg har valgt forlover

'Jeg har kjøpt kjole, sko og slør.

*Vi har valgt farger- Hvitt og grønt

*Vi har valgt bord dekor

*Familie og venner har allerede begynt og belde seg med baking.

*Brudepiker og brudesvenner er valgt

Tror jeg har fått med alt. synes det er så rart at det er 13 månder til vi gifter oss, og så mye er gjort alt. hjelpes!!

• 1 måned senere...
Skrevet

da kan jeg også skrike ut her :) vi skal gifte oss 9 juni 2012, har ikke ordnet med noe enda. trodde det var litt tidelig for mye, men ser jo det her att det er det jo ikke :) weeeee :) men har bestemt meg for hvor vi skal ha det og att det ikke blir kirkebryllup :) her blir det hage bryllup <3

så jeg har bestilt strålende sol og passelig varmt på dagen vår :)

men ang kjole, når skal dere begynne på prøve runde? :)

Hei :) Skal gifte meg i april 2012, og lurer også veldig på når jeg skulle starte kjole prøvingen.....har du gjort deg oppp noen tanker om det? Jeg tenkte kanskje sånn i oktober/november, men er usikker på om det er for tidlig, og om det bare er jeg som er utålmodig...... :gjeiper: .... men da får man jo årets modeller mye billigere, ettersom det er på slutten av sesongen...og hvem ser egentlig forskjell på om en brudekjole er fra kolleksjonen 2011 eller 2012 :)

Skrevet

2012 her å. 04.02.12 <3 <3 <3

vi begynte i januar med å planlegge. og det er vel ganske normalt. jeg tenker at bedre å være tidlig ute og jo tidliger du er vil du nok få et enda mere perfekt bryllup. det lønner seg og være tidlig ute for da får man gjerne første valget sitt. jeg kjøper ting også over langen, så slipper vi å komme ut med store summer på en gang, da merker man det liksom ikke på samme måte på økonomien ;)

dette er i boks hos oss :

-kjolen

-underskjørt

-tiara

-sko

-slør

-hårpynt

-kirken

-lokalet

-solisten i kirken

-bilen som skal brukes

-brudesvennene

-forloverne

-toastmaster

-utkast til invitasjonene

-alt av bordynt

-funnet dress til min kjære og brudesvennene, skal bare få kjøpt de :)

-kakeslag vi skal ha og hvem som skal bake de forskjellige

-fotograf er bestilt

-gjestelistene

-bordplassering hvis alle kommer da...hehe, men lett og omrokkere, så det går bra om ikke alle kommer :D

det var det jeg kom på i farta da :D

Skrevet

jeg begynte kjoleprøvingen i februar. vill begynne tidlig for det kunne jo hende det tok tid å finne drømmekjolen, men jeg fant jo kjolen på andre salongen vi var på. men det lønner seg også å være tidlig ute egentlig. Jeg kjøpte min i februar og den er ferdig nå, så jeg skal prøve den igjen om 14 dager og så skal vi gjøre noen småjusteringer som å legge den opp og feste på båndene som skal på. de i salongen sa at det er ingenting som heter å være for tdlig ute. de hadde mange som prøvde og kjøpte 2 år i forveien å ;)

skal du kjøpe i salong vil jeg nok anbefale og være minst 6 mnd i forveien. det tar ca 4-5 mnd å lage den, hvis de ikke har den inne da :D

Skrevet

Skal si folk har kommet langt på planleggingen!:) Vi skal gifte oss 23.06.12 altså st.hans! Ser det er flere som har den datoen:)

Så langt har vi:

-bestilt kirke og lokale

-booket fotograf

-jeg har bestemt forlover (han er ennå litt usikker)

-skrevet gjesteliste

-bestemt hvordan blomster og brudebukett skal være (dette skal mamma lage)

Skal ha 1måned sommereferie nå, så skal jeg begynne planleggingen igjen! Blir nok snart ut å se på kjole kan jeg tenke meg:) Masse lykke til til alle som planlegger!;)

Skrevet (endret)

'

Endret av bobbi
Skrevet

Vi skal gifte oss på Hawaii en gang i juni 2012. Og det er så langt vi har kommet! :fnise:

Men nå vil vi ha et veldig enkelt bryllup på stranda med bare våre aller nærmeste. Middagen tar vi sikkert på hotellet vårt (som selvfølgelig skal være av det fine slaget!) Kjolen stresser jeg ikke så mye med. Vil ikke ha en typisk brudekjole, men en enkel sak i hvitt. Gjerne bare laget av lin :jepp:

Skrevet

bryllupssiden vår:)

vi skal gifte oss 13 april i sjømannskriken på gran canaria. Billetter, kirke er bestilt.

SÅ GØY!!! Vi gifter oss 23.mars på akkurat samme sted :fnise: Vi har bestilt tid/sted, kjolen og ringene er i boks. Fikk beskjed om at det å bestille restaurant for selskap etterpå så tidlig som 6mnd før, var bare tull. Vi satser på at januar og februar går med til planlegging, og håper på det beste :rodmer:

Vi skal kun ha med foreldre, unger og søsken. Billetter og bosted er overlatt til mine foreldre som insisterer på å betale for oppholdet.

Skrevet

2012-brud her og :)

Vi har

-kirke

-lokale

-forlovere

-kjole

-mat

-kake

så alt som mangler er ALT DET ANDRE :O

Men har heldigvis en idé om hvordan alt skal være ;)

Skrevet

Fikk kjolen min i går:) Fra Landybridal. Har ikke fått prøvd den skikkelig enda, men den ser veldig bra ut. God kvalitet, og de har ikke spart på stoff i skjørtet for å si det sånn:)

Ser dessverre ikke ut som det blir bryllup neste år likevel, da jeg ble arbeidsledig tidligere i år, og finner ikke noe ledig heller. Så får vente litt til så vi får råd til det vi ønsker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...