Gå til innhold

2012-bruder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt er dere 2012-brudene kommet i planleggingen?

Jeg klarer ikke vente eller komme meg i gang heller.

Egentlig ville jeg ha planlagt alt i går, men på en måte vil jeg kose meg med dette året og ha god tid og virkelig få til det vi ønsker for den store dagen vår.

Så langt har vi kun bestemt at det blir sommeren 2012, og jeg klør jo litt i fingrene...men vil ikke planlegge for mye for tidlig heller.

Er jo mer enn ett år til liksom... :rodmer:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestemt at vi skal gifte oss 12.12.12, har bare ikke sagt det til han enda. Så langt er vi kommet <3

Skrevet

:romeo: Weeeeeeeeeeeee :):fnise:

Når har du planer om å innvolvere han i planene?? :lur:

Skrevet

Det finnes allerede en tråd for 2012 bruder HER.

Når det er sagt så er det ingen grunn til å vente med noe som helst. Ting kan være reservert 2 år frem i tid så de viktige tingene som kirke, lokale og fotograf er viktig å få unna fort. Alt annet er bare å kose seg med, det er masse å gjøre. Tro meg, det blir aldri tomt uansett om du skulle få unna 50 ting neste uke. Mye kan man ikke gjøre før så og så mange mnd før den store dagen og da har man nok med det, så alt man kan gjøre tidlig er bare å gjøre.

Ting som er ferdig kan alltids perfeksjoneres enda mer :lur:

Skrevet

Har kikket litt i den tråden :)

Men den var litt lang og uoversiktlig, så jeg sjanset på å mekke en ny en for å høre hvor langt folk er kommer :P

Og ja, som den perfeksjonisten jeg er så vil jeg ha god tid.

Vielse, lokaler osv tenkte jeg å få på plass ganske snart iallefall.

Og så skal jeg vel lage egne invitasjoner... Og bestille masse stæsj fra her og der. Perfeksjonere alle tanker ang brudebukett ++++

Joda.. 1 år er faktisk ikke så lang tid :)

Men litt nyskjerrig på hvor landet ligger for andre som har planer for 2012 ;)

Skrevet

Vi gifter oss 23 juni 2012 og har fått gjort en del allerede.

Vi har:

Bestilt kirke

Leid lokale

Bestemt tema og farger

Bestilt bryllupskake

Laget gjesteliste

Bestemt utsende på invitasjoner (skal lage de selv)

Kjøpt kaketopp

Kjøpt organza poser til bryllupsris

Vi holder på å prøve ut drinker vi skal ha

Bestemt blomster

Bestemt utsende på brudebukett (skal lage selv)

Kjøpt diamantpynt til brudebuketten

Valgt forlovere

Valgt blomsterpike

Kjøpt div annen småpynt

Det var det jeg kom på. Har en helt bilde i hodet om hvordan ting skal være og se ut, så er på god vei.

Skrevet

WOW noen har kommet lengre enn meg :gjeiper:

Jeg vet hvem min forlover skal være, har en viss ide om brudebuketten og fargetema, men ellers er jeg rimelig blank enda...

Skrevet

Vi skal gifte oss 04.08.2012 og har gjort følgende så langt:

- bestilt vigsler da vi skal ha Human-etisk vielse

- booket lokalet

- booket catering og bestemt menyen

- bestemt bryllupskake

- laget gjesteliste

- valgt forlovere og toastmaster

- valgt brudepiker og brudesvenn

- bestemt fargetema og annen dekorasjon

- bestemt alt av drikkevarer både til middagen og til baren

- brudekjolen er bestilt og kommer i løpet av sommeren :D

- brudgommens antrekk er bestemt men ikke bestilt/kjøpt enda

- brudepikekjolene er bestemt og skal sys i løpet av sommeren

Tror det var alt foreløpig, er jo fortsatt mye igjen! :)

Skrevet

Vi har kjøpt kaketopp, jeg har bestemt meg for hvilken kjole jeg skal ha og lokalet er leid.

Ringte før jul for å bestille kirke, men jeg fikk da beskjed om at det kunne jeg ikke bestille før 1. september i år.

Har ikke kommet så langt, men vi føler heller ikke at det er noe å stresse med. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nå måtte jeg faktisk sjekke datoen nede på skjermen for å se hvilket år vi var i, jeg ble med ett redd for at jeg hadde misforstått noe, og at vi var i 2012.

Det er et og et halv år til bryllupene deres står, og dere har valgt blomster, bestilt kake , kjøp pynt og bestemt drinker.

Der er jaggu meg sprø, altså :dåne:

Skrevet

Nå måtte jeg faktisk sjekke datoen nede på skjermen for å se hvilket år vi var i, jeg ble med ett redd for at jeg hadde misforstått noe, og at vi var i 2012.

Det er et og et halv år til bryllupene deres står, og dere har valgt blomster, bestilt kake , kjøp pynt og bestemt drinker.

Der er jaggu meg sprø, altså :dåne:

Nei det er 1 år og 3 mnd til mitt bryllup :gjeiper: . Hva er gale med å være tidlig ute? Voksne mennesker har en travel hverdag med full jobb/studie, trening, fritidsaktiviteter, matlaging, husarbeid osv. Er ikke så lett å skvise inn tid til bryllupsplanlegging. Da er det bedre og ta litt og litt etter hvert over lengre tid og kose seg med det hele veien. Ikke stresse på slutten fordi man har så liten tid i hverdagen til å planlegge. Og ikke minst, når noe er så gøy og koselig som bryllupsplanlegging, hvorfor vente bare for å vente?

Skrevet

ENIG med Lulilelu.

Jeg har planer om å kose meg med forberedelsene det neste året og ikke risikere å løpe rundt som en hodeløs høne de siste månedene.

Så jeg har gått til innkjøp av en stor (fiiiin og rosa) notatbok som jeg skal begynne å gjøre notater i.

Som jeg sa til min fremtidige ektemann i går, jeg kan sikkert finne 1000 små og store avgjørelser vi må ta iløpet av de neste (ca)15 månedene.

Først burde vi kanskje få somlet oss til å sette en dato???? :filer:

Skrevet

Vi skal gifte oss i juli 2012.

Vi har

- bestilt lokale

- ordna med mat

- valgt brudas forlovar

- skreve gjesteliste for å få på plass eit lite budsjett

I løpet av våren håpar vi å få på plass fotograf og vigsel. Resten tek vi når det passar slik. Ingen stress her. Håpar på eit uformelt bryllaup, sjølv om det blir mange gjestar.

Skrevet

Imponert her nå, skal gifte oss august 2012, vi har kun bestilt kirke og lokale...

Skrevet

ENDELIG kan jeg også "få lov" til å skrive her inne :danse: Etter over et tiår som samboere og foreldre, skal vi endelig gifte oss WEEEEEE!!! :bryllup:

Ok, måtte bare få ut litt oppspart glede :biggrin: Vi skal gifte oss i en sjømannskirke i april til neste år. Vi har bestilt tid og sted, fortalt foreldre og søsken (som er de eneste som skal være med) Skal jo kose seg litt med dette også da. Har sett frem til dette leeeenge. Nå skal jo vi ha et lite bryllup, men jeg vil jo alikevel at det skal bli perfekt. Og det er jo ikke alltid like lett, siden det er så langt unna og bare må stole på at andre vet hva de snakker om. MEN JEG STRESSER IKKE!!!!! :klappe: Jeg skal jo være "Bride to be" bare en gang og da skal jeg nyyyyyte det :duskedame:

Skrevet

Nå har jeg også blitt en del av gjengen !:jepp:

Drømmer om samme dato som Lulilelu, sankthans.

Drømmekjolen er funnet, men ikke kjøpt enda. Det er Allure modell 8683 i ivory.

Lokale er jeg litt i tvil om. Vi har en stor festsal som ligger inni et fjell i nærheten, http://www.berg-tatt.no/.

Nydelig innsjø inni fjellet, bar og scene osv. Ulempen er at vi ikke får sett så mye sollys.

Må booke kirke snart og.

:unsure:

Skrevet

Nå har jeg også blitt en del av gjengen !:jepp:

Drømmer om samme dato som Lulilelu, sankthans.

Drømmekjolen er funnet, men ikke kjøpt enda. Det er Allure modell 8683 i ivory.

Lokale er jeg litt i tvil om. Vi har en stor festsal som ligger inni et fjell i nærheten, http://www.berg-tatt.no/.

Nydelig innsjø inni fjellet, bar og scene osv. Ulempen er at vi ikke får sett så mye sollys.

Må booke kirke snart og.

:unsure:

Du kan få lov å dele dato med meg :jepp:

Lokalet vi skal ha er rett ved siden av ett stort bål så det blir veldig koselig.

Det lokale du linket til var jo utrolig stilig.

Skrevet

Hiver meg med her jeg og!

Vi skal gifte oss 5/5-2012! :rodmer:

Vi har gjort følgende hittil:

Bestilt kirke og lokaler

Bestemt forlovere

Bestemt meny og forhørt oss med alle som skal lage de ulike tingene

Ordnet med bryllupskaka som mamma skal lage

Satt opp liste over kakene vi trenger og hvem som skal lage disse

Ordnet med antrekk, skal gifte oss i bunad begge to (mangler litt sølv som skal kjøpes inn)

Bestemt tema, fargene er ikke helt på plass enda

Ordnet toastmaster

Bestemt inngangsmusikk (kirka)

Funnet brudekrone som jeg skal gå med

Laget liste over alle drikkevarer og forhørt oss med en som skal stå i baren på kvelden

Musikk er under planlegging, har en venn som hjelper oss

Gjesteliste og foreløpig bordplassering er i boks

Invitasjoner er laget (skal sikkert justeres senere)

Det var det jeg kom på :)

Lykke til med videre planlegging til alle! :goodbye:

Skrevet

Wow, nå ble jeg imponert og litt stressa! :gjeiper:

Har ikke gjort noe vi, annet enn å snakke om hvilken mat vi skal servere. Det snakker vi om stort sett hver gang vi spiser god mat :fnise: "Dette kan vi spise i bryllupet!"

Så har vi vurdert hvor bryllupet skal være, og at det skal være i regi av Human-Etisk forbund.

Ja, og så har jeg skrevet en grov gjesteliste, og begynt å gruble på om jeg skal ha kjole eller bunad. Mannen skal ha bunad.

That's it! Hverken dato, lokaler, forlovere eller noe annet er klart. :sjenert:

Skrevet

da kan jeg også skrike ut her :) vi skal gifte oss 9 juni 2012, har ikke ordnet med noe enda. trodde det var litt tidelig for mye, men ser jo det her att det er det jo ikke :) weeeee :) men har bestemt meg for hvor vi skal ha det og att det ikke blir kirkebryllup :) her blir det hage bryllup <3

så jeg har bestilt strålende sol og passelig varmt på dagen vår :)

men ang kjole, når skal dere begynne på prøve runde? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...