Gå til innhold

Tips til reisemål i Oktober

Anbefalte innlegg

Gjest gurimalla
Skrevet

Hvor bør vi reise på høstferie med små barn fra 8. oktober? Vi kan kun være borte i en uke, vi vil ha varme og bading. Kan vi satse på fastlandet i Europa så sent, slik som Marbella eller Kreta? Eller må vi til Kanariøyene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bør vi reise på høstferie med små barn fra 8. oktober? Vi kan kun være borte i en uke, vi vil ha varme og bading. Kan vi satse på fastlandet i Europa så sent, slik som Marbella eller Kreta? Eller må vi til Kanariøyene?

Kypros.

Garantert sol, 28 grader på dagen,faller til litt under 20 på kveld/natt

Skrevet

Ville også valgt Kypros. Fantastiske strender der og i oktober så begynner vel varmen å avta litt og de fleste turistene er vel dratt hjem da også:)

AnonymBruker
Skrevet

Vi var i Egypt (Sharm el sheikh) i slutten av oktober. Det var varmt og fint, og vi badet masse!

Gjest gurimalla
Skrevet

Kypros hadde jeg ikke tenkt på. Takk for tipset!

Skrevet

Jeg anbefaler også Egypt, Sharm el Sheikh. De har veldig høy standard på hotellene, og et badeland som barna vil fryde seg i, mulighet for ørkentur med kamelridning (hvis barna er store nok til å ha noen glede av det) + mye mer for store og små. Og det er billig der!

Skrevet

Hvis du syns det er varmt nok med 25 grader+, så er det fortsatt fint på Fastlands-spania på den tiden. Ville da satset på å fly til enten Malaga (Marbella er jo fint), eller Alicante/Murcia-området.

Gjest gurimalla
Skrevet

Egypt er fint! Jeg burde sagt i det første innlegget at vi er mange som reiser sammen og at vi planlegger å leie hus, da utgår Egypt denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...