Tonka Skrevet 17. mars 2011 #41 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg hadde helt glemt Blossom! Men nå søkte jeg det opp, og fant ut at hun som spiller Blossom er samme som spille Amy Farrah Fowler i The Big Bang Theory. Det er gøy å søke opp gamle serier Hm, det er faktisk ikke så lenge siden jeg begynte å se på The Big bang Theory (fra begynnelsen), så jeg har ikke blitt introdusert for noen Amy Farrah Fowler enda. Hvis det er Blossom som spiller henne må jeg kanskje revurdere hele Big Bang Theory... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 17. mars 2011 #42 Del Skrevet 17. mars 2011 Husker dere Steve Urkel, forresten? Jeg har alltid innbilt meg at han og Blossom hadde blitt et...eh, lekkert par... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 17. mars 2011 #43 Del Skrevet 17. mars 2011 Hm, det er faktisk ikke så lenge siden jeg begynte å se på The Big bang Theory (fra begynnelsen), så jeg har ikke blitt introdusert for noen Amy Farrah Fowler enda. Hvis det er Blossom som spiller henne må jeg kanskje revurdere hele Big Bang Theory... Nei, nei, ikke revurder. Det er ikke skuespillerens feil at Blossom var dårlig. Jeg synes faktisk hun som spilte Blossom var ganske flink. Rollen hun har i BBT er genial. Husker dere Steve Urkel, forresten? Jeg har alltid innbilt meg at han og Blossom hadde blitt et...eh, lekkert par... Jeg husker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 18. mars 2011 #44 Del Skrevet 18. mars 2011 Nei, nei, ikke revurder. Det er ikke skuespillerens feil at Blossom var dårlig. Jeg synes faktisk hun som spilte Blossom var ganske flink. Rollen hun har i BBT er genial. Sant så sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #45 Del Skrevet 18. mars 2011 Å, Sabrina!! Good times Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 18. mars 2011 #46 Del Skrevet 18. mars 2011 Husker dere Steve Urkel, forresten? Jeg har alltid innbilt meg at han og Blossom hadde blitt et...eh, lekkert par... Haha, var det ikke han som alltid sa: "Did I do thaaaaaaat?" med sånn ekkel stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annamaria8 Skrevet 18. mars 2011 #47 Del Skrevet 18. mars 2011 Åhh. Eg elska Sabrina-serien! Eg må aldri, aldri sjå han igjen derimot. Vil ikkje øydeleggja dei gode minna:P Er heilt sikker på at serien eigentleg er heilt tragisk, men han traff oss i vår aldersgruppe og tid! Det er litt som "Ocean girl" som var det mest gripande eg hadde sett, men som var ein stor skuffelse då eg dumpa over ein episode på tv ifjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #48 Del Skrevet 18. mars 2011 Åhh. Eg elska Sabrina-serien! Eg må aldri, aldri sjå han igjen derimot. Vil ikkje øydeleggja dei gode minna:P Er heilt sikker på at serien eigentleg er heilt tragisk, men han traff oss i vår aldersgruppe og tid! Det er litt som "Ocean girl" som var det mest gripande eg hadde sett, men som var ein stor skuffelse då eg dumpa over ein episode på tv ifjor. Den passer nok bedre for folk som er mellom tja 13 og 18 kanskje. Men det er fult mulig og like den også i tjueårene men kanskje ikke like mye Ocean girl vet jeg ikke hva er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 18. mars 2011 #49 Del Skrevet 18. mars 2011 Når vi er inne på litt småteite serier, jeg elsker fortsatt The Tribe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #50 Del Skrevet 18. mars 2011 Når vi er inne på litt småteite serier, jeg elsker fortsatt The Tribe Ja, guri, Tribe!! Var heeelt hekta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 19. mars 2011 #51 Del Skrevet 19. mars 2011 Haha, var det ikke han som alltid sa: "Did I do thaaaaaaat?" med sånn ekkel stemme? Helt riktig, that's the one. *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 21. mars 2011 #52 Del Skrevet 21. mars 2011 Husker dere Steve Urkel, forresten? Ja husker den serien den het Family Matters. Husker jeg likte den da jeg så på den for 10-15 årsiden. Men hva jeg hadde synes nå er vanskelig og vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå