Gjesten Skrevet 16. mars 2011 #21 Del Skrevet 16. mars 2011 åååh, jaaa! så på det hveeeer dag! selvom jeg sikkert hadde synes det er tragisk dålig teit nå, så savner jeg det! og..og og og blossom! Åh herregud - Blossom!!! Jeg hatet Blossom... Urk! Jeg hadde helt glemt Blossom! Men nå søkte jeg det opp, og fant ut at hun som spiller Blossom er samme som spille Amy Farrah Fowler i The Big Bang Theory. Det er gøy å søke opp gamle serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 16. mars 2011 #22 Del Skrevet 16. mars 2011 Blossom? Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linda sofie Skrevet 16. mars 2011 #23 Del Skrevet 16. mars 2011 Blossom? Hvem er det? Samme lurte jeg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. mars 2011 #24 Del Skrevet 16. mars 2011 Hihi, jaa.. Og den katta som snakka! freaky.. Er det ikke hun som er programleder på The Biggest Loser? Jeg husker at jeg synes den katten var ganske kul. jo hun ene av dem som spilte tanta er programleder for the biggest loser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #25 Del Skrevet 16. mars 2011 Nei huff den serien er helt grusom! Har heller aldri likt den. Jeg synes Charmed var ille men denne serien tar virkelig kaka! Går jo ikke an å sammenligne, selv om begge handler om hekser. Det ene er en dramaserie og det andre er en sit-com.... Blir som å sammenligne epler og appelsiner! Personlig synes jeg ikke noe av seriene var noen høydare. Blossom? Hvem er det? Sit-com fra første halvdel av 90-tallet: http://www.youtube.com/watch?v=VHM6dTn5om0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 16. mars 2011 #26 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg tror jeg har sett litt av det før, men jeg var veldig ung jeg husker ingenting av det. Visste ikke at det het Blossom en gang. Jeg begynte ikke å se på Sabrina før etter 2000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. mars 2011 #27 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Hihi, jaa.. Og den katta som snakka! freaky.. Er det ikke hun som er programleder på The Biggest Loser? neeej? det likner bare veldig, det er sami fra i gode og onde dager ....ironisk nok, bare 10 kg mer enn i gode og onde dager...hahahaa Endret 16. mars 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 16. mars 2011 #28 Del Skrevet 16. mars 2011 neeej? det likner bare veldig, det er sami fra i gode og onde dager Jeg tror de har hatt jobben begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. mars 2011 #29 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg tror de har hatt jobben begge to Hun tanta til Sabrina var programleder i de to første sesongene mens Allison Sweeney fra i gode og onde dager har vært programleder alle de andre sesongene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. mars 2011 #30 Del Skrevet 16. mars 2011 Etter og ha sett noen episoder igjen. Så kan jeg si at jeg likte den bedre når jeg var 14-15 en hva jeg gjør nå. Men jeg synes ikke den var dårlig tror nok den passer bedre til folk i tennårene en til folk i slutten av tjueårene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #31 Del Skrevet 17. mars 2011 JAAAA! Sjarmerende serie, tenker at jeg blir som en av disse tantene en dag....Selma :-) Savner nå når du nevner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 17. mars 2011 #32 Del Skrevet 17. mars 2011 Åh, elsket den serien! Spesielt katten Men det ble kjedelig etterhvert da hun begynte på college, veldig dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #33 Del Skrevet 17. mars 2011 JAAAA! Sjarmerende serie, tenker at jeg blir som en av disse tantene en dag....Selma :-) Savner nå når du nevner.... Jeg tror du mener Zelda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #34 Del Skrevet 17. mars 2011 Åh, elsket den serien! Spesielt katten Men det ble kjedelig etterhvert da hun begynte på college, veldig dumt. Enig sesong 1 til 3 var veldig bra men fra sesong 4 gikk det nedover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 17. mars 2011 #35 Del Skrevet 17. mars 2011 Åh, elsket den serien! Spesielt katten Men det ble kjedelig etterhvert da hun begynte på college, veldig dumt. Mm, da hun begynte på college sluttet hun nesten å bruke magi, så vidt jeg husker. Det var til og med en episode hvor hun fikk litt kjeft av de heksefolkene for at hun aldri brukte magi lenger. Så da ble det liksom bare enda en sånn collegeserie, bare uten noe særlig handling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 17. mars 2011 #36 Del Skrevet 17. mars 2011 usj da.. akkurat nå når jeg hadde glemt den serien så kommer dere og trekker den frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente1990:) Skrevet 17. mars 2011 #37 Del Skrevet 17. mars 2011 Åååå jeg elsket vireig den serien :gjeiper: En av mine favoritter på den tiden. Hehe. Men jeg sluttet å se på da hun begynte på college. Da ble det bare kjedelig. Mye gøyere da hun gikk på high school og bodde hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 17. mars 2011 #38 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg husker den og så litt på den, men jeg synes aldri at den var god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 17. mars 2011 #39 Del Skrevet 17. mars 2011 usj da.. akkurat nå når jeg hadde glemt den serien så kommer dere og trekker den frem Da lykkes jeg med mit mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 17. mars 2011 #40 Del Skrevet 17. mars 2011 Jepp, likte den veldig godt. Var en sånn *feel-good* serie. Koselig å se på etter en dårlig dag på skolen. Enig med de andre, serien var nok på topp da hun gikk på high school (som så mange andre serier), etter det ble det litt unitressant. Likte Salem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå