Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. mars 2011 #1 Del Skrevet 16. mars 2011 Likte dere den serien ? Det er hva jeg spør om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #2 Del Skrevet 16. mars 2011 Ja! Jeg så på hver dag etter skolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avaleona Skrevet 16. mars 2011 #3 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg husker jeg likte den, men det er mange år siden nå! Er ikke helt sikker på hva jeg hadde ment i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 16. mars 2011 #4 Del Skrevet 16. mars 2011 Ja, jeg husker jeg så på det hver dag etter skolen. Jeg fikk et kick for en god stund siden og så hele serien på nett, så jeg har faktisk sett alle episodene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. mars 2011 #5 Del Skrevet 16. mars 2011 Synes den var fjollete jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemeg25 Skrevet 16. mars 2011 #6 Del Skrevet 16. mars 2011 Ja jeg så på den Men jeg likte bare serien da hun gikk på high school og var sammen med han Harvey. Også husker jeg hun Libby bitchen Da hun flyttet inn sammen med venner og begynte på College likte jeg ikke serien noe mer og sluttet å se på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 16. mars 2011 #7 Del Skrevet 16. mars 2011 Wow, den er det lenge siden jeg har sett Jeg husker at jeg så mye på det i en periode ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. mars 2011 #8 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Ja jeg så på den Men jeg likte bare serien da hun gikk på high school og var sammen med han Harvey. Også husker jeg hun Libby bitchen Da hun flyttet inn sammen med venner og begynte på College likte jeg ikke serien noe mer og sluttet å se på. Ja den var best da hun gikk på high scholl ihvertfall som jeg kan huske. Endret 16. mars 2011 av Eugene Onegin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 16. mars 2011 #9 Del Skrevet 16. mars 2011 Ja jeg likte serien når jeg var ung, men har prøvd å se en episode på youtube som voksen og det var ikke like gøy akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #10 Del Skrevet 16. mars 2011 Mye mye mye MYE verre serie enn Charmed , huff og huff...Charmed er ille nok i grunn lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 16. mars 2011 #11 Del Skrevet 16. mars 2011 Ja jeg likte serien når jeg var ung, men har prøvd å se en episode på youtube som voksen og det var ikke like gøy akkurat. Hehe, nei, det er ingen bra serie, men jeg fant første episode på youtube nå, og det bringer tilbake litt barndomsminner http://www.youtube.com/watch?v=kkASmRECA0Q Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 16. mars 2011 #12 Del Skrevet 16. mars 2011 Nei huff den serien er helt grusom! Har heller aldri likt den. Jeg synes Charmed var ille men denne serien tar virkelig kaka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dresden Skrevet 16. mars 2011 #13 Del Skrevet 16. mars 2011 Likte den helt til hun begynte på College. Så allikevel fortsatt på. Mest fordi det passet med når jeg kom hjem fra skolen. Nå som jeg er eldre synes jeg egentlig hele serien er ganske fjollete og dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 16. mars 2011 #14 Del Skrevet 16. mars 2011 åååh, jaaa! så på det hveeeer dag! selvom jeg sikkert hadde synes det er tragisk dålig teit nå, så savner jeg det! og..og og og blossom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 16. mars 2011 #15 Del Skrevet 16. mars 2011 Åh herregud - Blossom!!! Jeg hatet Blossom... Urk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 16. mars 2011 #16 Del Skrevet 16. mars 2011 Blossom tror aldri jeg har sett Blossom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #17 Del Skrevet 16. mars 2011 Det var en av yndlingsseriene mine etter skoletid, jeg var i riktig målgruppe Jeg sluttet å følge med da hun begynte på college, men vet ikke om det var fordi serien ble mindre spennende eller om jeg rett og slett vokste fra den? Sikkert en kombinasjon av begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonka Skrevet 16. mars 2011 #18 Del Skrevet 16. mars 2011 Det trenger du ikke å være lei deg for, Eugene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 16. mars 2011 #19 Del Skrevet 16. mars 2011 Hihi, jaa.. Og den katta som snakka! freaky.. Er det ikke hun som er programleder på The Biggest Loser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 16. mars 2011 #20 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Ja den husker jeg og likte den godt Og jeg er faktisk så gammel at jeg husker filmen Sabrina også! Den var kanongod, og jeg skulle gjerne sett den igjen! (Handler om det samme, en tenåringsheks som prøver å leve vanlig tross at hun en en heks) EDIT: Blandet med den eldegamle serien om Sabrina jeg nå Den filmen jeg tenkte på heter Teen Witch, og jenta det omhandler er ifra Salem Endret 16. mars 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå