AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Hei hei Jeg har da ingen trapp her (eller det er en liten en utafor leiligheten men det er full av is) og lurer på om man kan gå opp og ned fra den i 20 min eller noe som oppvarming? Har hørt at å gå i trapper skal være veldig fint for rumpe og lår. Så jeg bare lurer på om jeg kan bruke krakken istedefor? Om det går like greit. Takker for svar.
Tullepia Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Hei hei Jeg har da ingen trapp her (eller det er en liten en utafor leiligheten men det er full av is) og lurer på om man kan gå opp og ned fra den i 20 min eller noe som oppvarming? Har hørt at å gå i trapper skal være veldig fint for rumpe og lår. Så jeg bare lurer på om jeg kan bruke krakken istedefor? Om det går like greit. Takker for svar. Hvis du har en krakk i passe høyde og som står stabilt er det ingenting i veien for å bruke den i stedet for trapp. For å få mest mulig ut av trening for rumpe og lår bør du også ta andre øvelser, slik som utfall, knebøy, spensthopp og markløft. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå