Lulilelu Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jeg har funnet ut at jeg vil begynne å vokse meg selv. Er så drit lei all barberingen. Har vokset noen ganger på spa men det blir så dyrt i lengden. Noen som kan anbefale en god voks, altså krukke med flytende voks, ikke slike ferdige strips fra Veet. Har prøvd Veet sin flytende voks men syns ikke den var så god. Trenger også slike papir strips, noen som vet hvor de har slike?
Pittelita Skrevet 29. mars 2011 #3 Skrevet 29. mars 2011 Hei Denne er helt suveren. Den fester seg kun på hårene og ikke på huden. Utrolig lett å skylle av, og jeg anbefaler den på det varmeste!
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #7 Skrevet 31. mars 2011 Dette høres rett og slett for godt ut til å være sant... Det må jo gjøre litt vondt?? Blir man ikke rød i det hele tatt, og henger hårene faktisk på når man drar av?
Lulilelu Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2011 (endret) Dette høres rett og slett for godt ut til å være sant... Det må jo gjøre litt vondt?? Blir man ikke rød i det hele tatt, og henger hårene faktisk på når man drar av? Det gjør jo selvfølgelig litt vondt, men det kommer helt ann hvor man vokser Første gangen er alltid værst, så blir det mindre hår å vokse neste gang så da blir det mye mindre vondt. Litt rød blir man jo, men det kommer også ann på hvor man vokser. Hårene henger godt fast så lenge man tar riktig mengde voks på og drar fort nok. Noen deler av kroppen kan det være greit å gjøre profesjonelt første gang. Endret 31. mars 2011 av Lulilelu
Gjest Seniorita Skrevet 2. april 2011 #9 Skrevet 2. april 2011 Jeg vuderer å ta bikini linjen selv, noe jeg gruer meg veldig til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå