AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 I morgen begynner gullungene på TvNorge og jeg gleder meg. Det er da 8 ungdommer eller noe om skal bo i samme leilighet og må klare seg selv alene for første gang. De får også forskjellige jobber hver uke som de skal være i. Hver uke skal foreldrene stemme ut den som har gjort det dårligst. Jeg har sett en Britiske versjonen og jeg må si jeg ble helt sjokkert over hvor bortskjemte og late ungdommene var. Helt sykt! Flere av de hadde aldri jobbet og hadde heller aldri laget mat før. De fikk alt servert på et sølvfat. Er det rart så mange er bortskjemte i dag når foreldrene pakker de inn i bomull?? Flere som skal se på?
Antoinette Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Jeg står over, kjenner alt for mange foreldre med slike råtne møkkaunger og de har bare seg selv å takke for at de har blitt slik. 2
smalls Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Jeg tror jeg skal se på ja. Ble litt overgitt over hun på reklamen om sa noe om at hun ikke trengte å få seg utdannelse eller finne seg jobb siden hun skulle jo bli modell. Eh man kan ikke leve av å være modell i Norge. De fleste er jo bare modeller ved siden av jobb og studier. Har det litt som en hobby. Merker jeg blr så irritert på slike foreldre som skjemmer ungene så mye bort at de kun blir noen utakknemlige drittunger. Stakkars de når de må ut i den virkelige verden og klare seg selv. Men ja foreldrene har kun seg selv å takke! Endret 16. mars 2011 av smalls
Sarah_83 Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 huff må vel ta en titt på borskjemte drittunger
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Får vel ta en titt for å konstatere hva jeg skal jobbe for at mine fremtidige barn IKKE blir.
MarianneE Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Vet ikke. Kjenner reklamen provoserer meg når jeg har sett den på TV, men hvem vet...
Gjest Hard Ride Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Føler jeg bare hadde blitt forbanna av å se det. Er nesten så man må passe på blodtrykket, for det jeg har sett på forhånd gjorde meg irritert nok.
Personlig12 Skrevet 16. mars 2011 #9 Skrevet 16. mars 2011 Jeg blir helt sjokkert at foreldre skal sitte å stemme ut sårbare ungdommer?! Er dette virkelig eller??? Jøss, ikke hørt om det engang, men nå ser jeg ikke tv heller så 2
Gjest Jente1990:) Skrevet 17. mars 2011 #10 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Jeg blir bare provoser av reklamen jeg! Slike drittunger får jeg bare lyst til å riste. De setter ikke pris på noen ting og forventer å få absolutt alt rett i hendene. Jeg får bare se om jeg orker å se på. Blir bare så provosert. :gjeiper: Endret 17. mars 2011 av Jente1990:)
MarianneE Skrevet 17. mars 2011 #11 Skrevet 17. mars 2011 Jeg blir bare provoser av reklamen jeg! Slike drittunger får jeg bare lyst til å riste. De setter ikke pris på noen ting og forventer å få absolutt alt rett i hendene. Jeg får bare se om jeg orker å se på. Blir bare så provosert. :gjeiper:
missLynch Skrevet 17. mars 2011 #12 Skrevet 17. mars 2011 Vi får håpe det kommer en oppfølger, der de samme "gullunger" blir plassert ute i Alaskas ødemark for en periode av en viss lengde, med ansvar for egen overlevelse. Alternativt at de må slepe med seg en pulk på over 100 kg over Grønlandsisen i en mnd eller to. Det er jo lov å håpe/ drømme. Eh..ja...hvor var vi? Ja, skal forsøke en episode av "Gullungene"... 1
Gjest Hard Ride Skrevet 17. mars 2011 #13 Skrevet 17. mars 2011 Vi får håpe det kommer en oppfølger, der de samme "gullunger" blir plassert ute i Alaskas ødemark for en periode av en viss lengde, med ansvar for egen overlevelse. Alternativt at de må slepe med seg en pulk på over 100 kg over Grønlandsisen i en mnd eller to. Det er jo lov å håpe/ drømme. De "mannlige" deltagere burde i hvert fall bli sendt til førstegangstjenesten ila nærmeste fremtid. 1
Pingting Skrevet 17. mars 2011 #14 Skrevet 17. mars 2011 Føler jeg bare hadde blitt forbanna av å se det. Er nesten så man må passe på blodtrykket, for det jeg har sett på forhånd gjorde meg irritert nok. Sliter med samme problem, jeg røk en sikring da jeg så reklamen for første gang.
loppekasse Skrevet 17. mars 2011 #17 Skrevet 17. mars 2011 Hmm.. Husker ikke hva den engelske versjonen het.. Men husker jeg så på den når den gikk på tv.. De var jo enda verre enn de norske
Troilltøva Skrevet 17. mars 2011 #18 Skrevet 17. mars 2011 at det er mulig "det må være kjipt og være fattig altså " nei du sier ikke det..... 2
Tabris Skrevet 17. mars 2011 #19 Skrevet 17. mars 2011 Jeg kan ikke se på slikt, jeg blir altfor provosert.
Gjest Canis lupus Skrevet 17. mars 2011 #20 Skrevet 17. mars 2011 Relativt provoserende program, men artig da. Men jeg ble litt irritert når kommentatoren sa "tørt brød med tomat" ang bruschettaen han lagde. Det er jo kjempegodt, og mange eksklusive resturanter selger dette. Jeg syntes det er dritgodt.. Syntes det var flott at han valgte å lage dette til alle, framfor å bruke "sine" penger på øl. Poeng til han! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå