Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest baben
Skrevet

Jeg har litt cellulitter på rumpa og lårene, eller egentlig føler jeg at jeg har dem overalt :/

Jeg lurer på hva som skal til for at jeg kan bli kvitt dem..

Hvor hardt må jeg trene, hvor strengt kosthold må jeg ha og hvor lang tid vil det ta.. hvis det i det hele tatt er mulig.

Noen som har klart å bli kvitt cellulittene sine? --> Hvordan? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har litt cellulitter på rumpa og lårene, eller egentlig føler jeg at jeg har dem overalt :/

Har du litt, eller har du "overalt"? Jeg tror det første. Men fordi vi er så selvbevisste er det lett å føle at kroppen ikke er så pen som den burde, og at skavankene er "overalt". Ta et skritt til siden og vær realistisk når du betrakter kroppen din. Den er mye vakrere enn du innbiller deg!

Jeg lurer på hva som skal til for at jeg kan bli kvitt dem..

Hvor hardt må jeg trene, hvor strengt kosthold må jeg ha og hvor lang tid vil det ta.. hvis det i det hele tatt er mulig.

Noen som har klart å bli kvitt cellulittene sine? --> Hvordan? :)

Cellulitter er naturlig å ha for kvinner. Kroppen lagrer energi i fett til den dagen da kvinnen skal ha barn og amme. Dette er ment som en styrke fra naturens side. I tillegg har noen kvinner gener som gjør at de får mer cellulitter enn andre kvinner. Alle kvinner har uansett ekstra fett på kroppen og skal ha det.

Den eneste måten å bedre cellulittene på er trening og sunt kosthold. Dvs at du trener kondisjon og styrke. Dette vil øke fettforbrenningen og bedre blodgjennomstrømningen i kroppen din, slik at cellulittene blir mindre.

Du skal spise normalt med regelmessige måltider, men ikke spis snop eller drikk brus/alkohol annet enn på lørdag. Spis mye fisk, grønnsaker og fullkornsprodukter og drikk helst bare vann.

Prøv å trene tre ganger i uka. Har du aldri trent før kan du sette to ganger i uka som et mål i starten. Meld deg inn i et treningssenter hvis du har råd og få en personlig trener til å sette opp et treningsprogram for deg. Har du ikke råd kan du sykle, jogge eller svømme minst en time to ganger i uka og trene styrketrening hjemme minst en gang i uka (helst mer).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...