Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper at noen kan hjelpe meg! Jeg trykket på en sånn Facebook-applikasjon som visstnok skal vise hvor mange som besøker Facebook-profilen din. "Who-see-u" heter den, my stalkers eller noe sånt. Gjett om jeg angrer på det! Nå poster den på wallen til nesten alle vennene mine, med en slik "Dette er mine stalkere, hilsen XX (mitt navn)!

Utrolig pinlig! (den poster også på wallen til en gutt jeg liker..) Hva gjør jeg? Akkurat nå har jeg bare deaktivert hele kontoen min, for da tror jeg alle poster fra meg (og hele profilen min forsvinner). Finner heller ikke ut hvordan jeg kan kontakte Facebook på telefon eller epost. Hjelp!!

Jeg trykket først på "Block application" eller noe sånt, det gjør bare at jeg selv ikke ser poster fra denne applikasjonen, men alle andre kan se disse stalker-postene fra meg. Hvordan kan jeg fjerne denne helt, inkludert alt det den sender ut fra meg på wallen til vennene mine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet? dette er så pinlig, håper virkelig at noen kan hjelpe meg :)

AnonymBruker
Skrevet

brukerkonto - personverninnstillinger - applikasjoner og nettsteder/rediger innstillingene dine (nederst til venstre på siden) - applikasjoner du bruker (her velger du de du vil fjerne, evt deaktiverer alle plattformapplikasjoner)

Skrevet

brukerkonto - personverninnstillinger - applikasjoner og nettsteder/rediger innstillingene dine (nederst til venstre på siden) - applikasjoner du bruker (her velger du de du vil fjerne, evt deaktiverer alle plattformapplikasjoner)

Tusen takk for svar! :klemmer:

jeg prøvde nå med Deaktiver alle Plattformapplikasjoner.

Problemet er bare det at jeg tror jeg trykka feil første gangen jeg skulle prøve å blokkere denne applikasjonen. (Husker ikke hvem av alternativene jeg kryssa av for, var nok litt stressa) - men det som skjedde var at jeg ikke lenger ser denne applikasjonen eller meldingene fra "Meg" på veggen til vennene mine.

Men når vi går inn på samboeren min sin konto, så ligger meldingen fra "Meg" "om mine stalkere" der på veggen til alle vennene mine... Og jeg får ikke fjernet disse, siden jeg ikke ser applikasjonen lenger...

What to do?

AnonymBruker
Skrevet

Det som allerede er blitt postet på veggen til vennene dine kan du ikke gjøre noe med. De må selv slette den fra sin vegg.

Hadde vel bare skrevet en fellemelding på egen vegg om at alle må holde seg unna den applikasjonen da den poster ting på egen hånd.

Skrevet

Det som allerede er blitt postet på veggen til vennene dine kan du ikke gjøre noe med. De må selv slette den fra sin vegg.

Hadde vel bare skrevet en fellemelding på egen vegg om at alle må holde seg unna den applikasjonen da den poster ting på egen hånd.

takk skal du ha :)

Men du: det er bare det som allerede er blitt skrevet som blir stående vel, ikke sant?

Nå har jeg jo "fjernet alle plattformapplikasjoner". da fortsetter den vel ikke å poste flere ting på egen hånd, vel?

Absolutt alle FB-vennene mine hadde visst ikke fått meldingen, men en stor del av dem - dessverre......

Synes på en måte det var litt flaut å vise alle at jeg har vært inne på den "se hvor mange som stalker meg / ser på profilen min" i det hele tatt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...