Gå til innhold

Hvilken leppestift skal du ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri funnet en leppestift jeg føler meg hjemme i.

Men nå endelig, på Meny av alle steder, i ren frustrasjon prøvde jeg alle de hadde. Og der, midt i blandt babyrosa og rødsort, lå den søte lille...

Så nå lurer jeg: Hva skal du ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg fortelle hva jeg brukte? :ler:

Jeg brukte iallfall Lipfinity nr 70 på dagen vår. Lipfinity er helt suveren på holdbarhet ! Fargen er litt oransj egentlig, men mer mot brunt enn knallt...

Skrevet

Tex:

Hvilket merke er det, og hvordan er fargen?

Skrevet

Har heller aldri brukt leppestift og lurer på om jeg skal droppe hele greie eller jobbe med å finne en.

Akkurat dette tenkte jeg på i hele natt som førte til at jeg lå søvnløs til 03.30 :evil:

Skrevet

Jeg regner med at jeg kommer til å kjøpe en stk av den sminkøren min kommer til å bruke. Så er det bare å "fylle på" etter hvert.

Skrevet

Tror ikke jeg skal ha leppestift, bruker det jo aldi ellers. Blir nok heller lipgloss med bittelitt farge på meg (men ikke hos fotografen, da er vist lipgloss og glitter fy-fy)

Skrevet
Tex:

Hvilket merke er det, og hvordan er fargen?

Jeg har kjøpt Water shine liquid diamonsd fra Maybelline.

Fargen heter chocolate glitters.

Den er kjempefin, den skinner perfekt og glitrer så vidt litegrann.

Helt klart mitt valg uansett hva jeg skal fremover....

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har kjøpt Water shine liquid diamonsd fra Maybelline.

Fargen heter chocolate glitters.

Den er kjempefin, den skinner perfekt og glitrer så vidt litegrann.

Så vidt jeg vet er dette en lipgloss... Har selv en annen versjon av den. Vet at fotografene ikke er noe glad i at bruder har lipgloss, fordi det blir mye skinn på bilder... Men det var du sikkert klar over fra før? :blunke:

Skrevet

Jeg kjøpte meg Water Shine Diamonds på lørdag og er superfornøyd!!

Skrevet

Jeg brukte Dior Addict 597 overexposed violet og lipgloss fra Clinique nr 90 Mystic. Fargen går i rosa med litt lilla i fordi jeg hadde lilla blomster i brudebuketten og lilla over øynene. Høres kanskje sprøtt ut, men det ble dust og pent. Jeg hadde også hørt at fotografer ikke liker lipgloss eller skimmer, men jeg valgt å ha litt lipgloss over også på bildene og det gikk helt fint. Ikke noe problem med "skinn" på bildene syns jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet
Har heller aldri brukt leppestift og lurer på om jeg skal droppe hele greie eller jobbe med å finne en.

Akkurat dette tenkte jeg på i hele natt som førte til at jeg lå søvnløs til 03.30 :evil:

:o Du lå våken til klokka halv fire om natta og grubla på leppestift...

Jeg skal mest sannsynlig bruke Lipfinity nr 170, bruker denne mye til vanlig.

Skrevet

Så vidt jeg vet er dette en lipgloss... Har selv en annen versjon av den. Vet at fotografene ikke er noe glad i at bruder har lipgloss, fordi det blir mye skinn på bilder...

Har ikke peiling på hva forskjellen på lippgloss og leppestift er , for meg er det det samme hva det heter bare man vet hvor det skal.... :ler:

Dessuten bryr jeg meg ikke noe om hva fotografen mener.

I`m the boss..... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ikke peiling på hva forskjellen på lippgloss og leppestift er , for meg er det det samme hva det heter bare man vet hvor det skal.... :ler:

Dessuten bryr jeg meg ikke noe om hva fotografen mener.

I`m the boss..... :sjarmor:

:ler: Joda, men jeg tenkte det var greit om du visste om det lissom... Har lest at du ville komme til å irritere deg grønn dersom underskjørtet ble synlig på bilder, så jeg tenkte kanskje du ville irritere deg en del dersom bildene ble "ødelagt"/dårligere p.g.a. glansen på leppene...

Forøvrig er en leppestift mye mattere enn lipgloss, og der er også derfor fotografene foretrekker det. Lipglossen er værre å få pent på bilder, fordi det gir en del gjenskinn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...