AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Vi hadde sex og han kom ganske fort. Vi har ikke hatt sex så mange ganger, og han kommer veldig fort som regel, men denne gangen lo jeg når han kom. Det var virkelig ikke meningen. Jeg var bare veldig glad for å ha sex med han, det var deilig og så videre. Jeg og min forrige partner var veldig åpne med hverandre og kunne snakke om alt og le uten at den andre tok seg nær av det. Jeg tror faktisk han nye ble såret selv om jeg ikke mente noe stygt med å le, det var litt mer godmodig fra min side. Jeg tok meg selv i det og sa unnskyld ikke meningen å le. Da sa han at det var greit, og at han "skjønte hvorfor jeg lo". Visste ikke hva jeg skulle si. Nå har jeg dårlig samvittighet!
Gjest Passing by Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Vi hadde sex og han kom ganske fort. Vi har ikke hatt sex så mange ganger, og han kommer veldig fort som regel, men denne gangen lo jeg når han kom. Det var virkelig ikke meningen. Jeg var bare veldig glad for å ha sex med han, det var deilig og så videre. Jeg og min forrige partner var veldig åpne med hverandre og kunne snakke om alt og le uten at den andre tok seg nær av det. Jeg tror faktisk han nye ble såret selv om jeg ikke mente noe stygt med å le, det var litt mer godmodig fra min side. Jeg tok meg selv i det og sa unnskyld ikke meningen å le. Da sa han at det var greit, og at han "skjønte hvorfor jeg lo". Visste ikke hva jeg skulle si. Nå har jeg dårlig samvittighet! Fortell han det jeg har uthevet her, fortell at det ikke var en "gjøre narr av latter" men en lykkeliglatter. 7
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Kommunikasjon? Er det ikke vanlig å snakke sammen lenger eller? 3
Gjest nvan Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 ja dame mi gjøre sånn noen ganger. Jeg kommer ikke fort eller noe sånt men hun lo jo når det gikk for meg. hun sier hun vet ikke hvorfor hun ler ? Men sett fra min side det var ikke fint akkurat... fordi hvorfor skal du le da ...? Siste gang hun gjøre det jeg bare trakk meg fra henne og gikk ut.Ble ikke noe runde nummer 2 eller noe kos.. I ett par uke var jeg ikke lyst på henne.. Og jeg sa det tydelig til henne. Hun ler ikke mer da. Syns det er dårlig gjørt
PecanPie Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Si det til ham. Jeg ler ofte under sex, fordi jeg syns det er gøy! Det er viktig å ha det moro med og under sexen. Det er også viktig å ikke ta seg selv og hyrdestunden så veldig høytidelig (selv om det, for min del, er noe man gjør med noen man er glad i, og at det i seg selv er en "alvorlig" ting). 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 å le AV partner under sex er jeg enig i er ufint. å le i sammenheng med sex derimot, må hun da virkelig få lov til!! Å le fordi man har det bra, å se noe gøy i at partner kommer (noe som ihvertfall jeg synes er digg at han gjør, kommer altså), er glede. Hvorfor er det negativt for dere gutta i tråden at partneren deres føler glede når de har sex med dere? Jeg har fått totalt latterkick under sex, aner virkelig ikke hvorfor, men vi måtte avbryte hele greia rett og slett fordi jeg lo så tårene spratt og jeg hiksta høyt. Klarte ikke å stoppe, og lo overhode ikke av ham. Vet ikke hva som satte det igang, latter kommer bare av og til. Min kjære tok det heldigvis med latter også, så hver gang jeg prøvde å ta meg sammen og hente meg inn, ble det stille i noen sekunder, inntil jeg kjente at han småristet av fliring, da var jeg jo selvsagt igang igjen. Ikke ta det så høytidelig, sex har lov til å være gøy!! Nyt sexen og nyt hverandre, om dere har ei dame som ler AV dere, latterliggjør dere under akten, så er det vel noe veldig feil med dama!! 1
womenwomen Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Vi hadde sex og han kom ganske fort. Vi har ikke hatt sex så mange ganger, og han kommer veldig fort som regel, men denne gangen lo jeg når han kom. Det var virkelig ikke meningen. Jeg var bare veldig glad for å ha sex med han, det var deilig og så videre. Jeg og min forrige partner var veldig åpne med hverandre og kunne snakke om alt og le uten at den andre tok seg nær av det. Jeg tror faktisk han nye ble såret selv om jeg ikke mente noe stygt med å le, det var litt mer godmodig fra min side. Jeg tok meg selv i det og sa unnskyld ikke meningen å le. Da sa han at det var greit, og at han "skjønte hvorfor jeg lo". Visste ikke hva jeg skulle si. Nå har jeg dårlig samvittighet! Det har jeg aldri gjordt . Høres skikkelig ekkelt ut å bli ledd av i sengen . Fy flate for en merkelig oppførsel ? Hva feiler det folk som gjør slikt ? Hva om en mann lo av deg etter du hadde kledd deg naken ? Eller etter å ha hatt sex med deg TS ? Ville du tatt det like humoristisk , som du mener han bør gjøre ? Neppe . Jeg er sjokkert over å lese hvordan enkelte kvinner oppfører seg i sengen ...virkelig sjokkert . Og jeg er dame selv . Stakkars menn som har sånne " småjenter " til damer . Fullstendig underutviklet , fnisete og umoden oppføesel . Latterlig å lese mange innlegg inne på KG : )
Sulosi Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Det var da veldig womenwomen, jeg har møtt flere menn som har begynt å le mens vi har sex. Ser på det som noe positivt jeg
womenwomen Skrevet 16. mars 2011 #9 Skrevet 16. mars 2011 Det var da veldig womenwomen, jeg har møtt flere menn som har begynt å le mens vi har sex. Ser på det som noe positivt jeg Rart . Aldri opplevd . Har det skjedd noe virkelig spesielt og litt sært da ? Siden de begynner å le mens de har sex ? Eks rare ufrivillige lyder etc ? Fittefis , han fiser etc osv .... Ok , da er det lov å fnise litt ...Latter kan være tegn på forvirring og nervøsitet . Mange ler når de blir nervøse eller føler at de har dummet seg selv litt ut . Men ellers så kan man raskt bli misforstått og ødelegge stemningen med å le i sengen , noe jeg syns dere burde forstå . Sex skal være fokus på nytelse , og da klarer man normalt IKKE å le samtidig .... Høres fryktelig forstyrrende ut , og fokuset kan neppe være på nytelse , om dere klarer å begynne å flire . Så jeg klarer ikke å skjønne hva som er så morsomt ? Er det av nervøsitet dere ler eller er det mobbende måte å trykke ned mannen på , ved å le av han ? Å flire av at en mann kommer for fort - er virkelig stygt og uhøflig .Hadde jeg vært mann - hadde jeg nok tenkt at du var alltfor barnslig og umoden til å ha par-sex med , som oppfører deg som en fnisete dum og fjollete tenåringsjente . Veldig USEXY !!! Menn må være bra desperate - om de orker å knulle på noe sånt ... Nei velg heller en mer moden kvinne / jente - og alder har her lite å si for mental modenhet . Man merker på folk om de virker umodne eller er modne oppi hodet for alderen . Noen blir det tidlig - noen blir det ALDRI : )
Sulosi Skrevet 16. mars 2011 #10 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Menn som ler, womenwomen....ikke meg som ler, sånn borts fra helt opplagte morsomme episoder, så du får spørre dem. Jeg har aldri tatt meg nær av det. Synes forøvrig ikke det er noe umodent over det å kunne le litt under sex, vitner bare om trygghet to mennesker imellom som ikke tar seg selv høytidelig. Endret 16. mars 2011 av Sulosi 2
Stefan Skrevet 17. mars 2011 #11 Skrevet 17. mars 2011 Heh... jeg tar ikke sex så seriøst jeg. Masse latter og moro i senga her iallefall...
Gjest Heloise Skrevet 17. mars 2011 #12 Skrevet 17. mars 2011 Han trodde sikkert du lo fordi han kom fort, og kanskje han følte seg truffet av det, kanskje han hadde dårlig samvittighet for at han ikek varte lenger. Bare fortell han at du ikke mente det slik
Raven Emerald Skrevet 17. mars 2011 #13 Skrevet 17. mars 2011 Mange får vel en slags kilende og kriblende følelse i kroppen, og å le, er ofte en vanlig refleks. Har dere noen gang prøvd å kile noen som ikke liker det? De ler, men det er jo ikke fordi de synes det er så gøy. Antar at det å le under sex, er en lignende reaksjon; altså mer en refleks enn noe annet.
Gjest Katten. Skrevet 17. mars 2011 #14 Skrevet 17. mars 2011 Sex kan være så kleint, at uten en god dash humor og selvironi, er det et minefelt uten like.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå