miracel Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 hei! helt ny her på forumet og har nå følgende spørsmål: er det noen som kan tipse meg om et nettsted hvor man kan søke etter nye vennskap med folk med like interesser etc? Er nysingle og flyttet etter åtte år i samboerskap og føler det litt ubehagelig. Skulle ha utvidet vennekretsen litt føler jeg. Er jo ikke interessert i sjekking så sukker, match og disse stedene er absolutt ikke greia for meg. Er rett og slett på utkikk etter flere venninner...og det er altså der skoen trykker; har kun hørt om disse typiske sjekkestedene. Noen som kan gi meg tips så hadde jeg satt stor pris på det;)
Gjest padawan Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 hva med å bli medlem i en fotoklubb eller lignende hvor du treffer noen som har samm einteresser som deg?
Bankai L Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 hva med å bli medlem i en fotoklubb eller lignende hvor du treffer noen som har samm einteresser som deg? Støtter denne . Å begynne på en aktivitet er kjempe kjekt :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå