Gå til innhold

Kjære kunden min, du betyr så mye

Anbefalte innlegg

Gjest Canis lupus
Skrevet (endret)

Kjære kunden min

Tusen takk for at du er hyggelig mot meg og behandler meg med respekten jeg fortjener

For at du venter tålmodig mens jeg prøver å finne fram ting, i stedet for å stå å trippe. og at du smiler og sier at "det går bra" når vi er utsolgt for noe du virkelig vil ha.

Takk for at du kommer med vitser og morsomme kommentarer.

For at du sier hei tilbake når jeg hilser på deg

Takk for at du ikke blir sur når jeg må spørre en kollega om det du lurer på, og for at du forstår at alle ikke kan alt.

Tusen takk for at du sender meg medlidene blikk når jeg blir skjelt ut for noe som ikke er min feil og takk for at du ikke blir sur hvis jeg uheldigvis glemte å spørre om kvittering eller pose.

Kjære hyggelige kunder, dere betyr så mye. Dere lyser opp arbeidsdagen min, dere gjør at jeg gleder meg til å dra på jobb. Dere får meg til å le og smile. En hyggelig kommentar eller et smil kan gjøre så utrolig mye for meg, og jeg blir oppriktig glad når dere setter pris på informasjonen jeg gir dere. Ikke tro at dere er glemt idèt dere går ut døren, jeg husker nesten alle. Jeg kan sitte på kveldingen og le av en kommentar du sa morgenen før.

Jeg setter stor pris på dere, kjære kunder.

Endret av Canis lupus
  • Liker 10
Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliky
Skrevet
:) Sikkert koselig å handle hos deg :)
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kunne ikke sagt meg mer enig! Uansett hvor mange sure kunder det finnes der ute, finnes det uendelig mange fler som er hyggelige! Viktig å huske på disse når man jobber i butikk :)

Takk for at du fikk meg til å smile, det er godt å vite at jeg blir satt pris på som kunde :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjære du som ekspederte meg i dag.

Ja, jeg har hatt en fæl dag, derfor var det godt å komme til deg der du så meg i øynene, hilste på meg og spurte om jeg hadde det bra. Jeg ble overrasket og utrolig glad for den lille gesten du gjorde. Vi endte opp med å småprate litt og humøret mitt lysnet opp, jeg fortalte deg at jeg synes det var fælt av mannen forran meg å rakke ned på deg bare fordi du ikke kunne eksakt pris på hele varesortimentet i butikken. De få minuttene det tok for deg å ekspedere meg, forbedret humøret mer enn det hadde vært frem til da. Takk for at du alltid møter meg med et stort smil.

Hilsen fast kunde i din butikk.

• Liker 3
Gjest Lacus
Skrevet

Godt å se at vi som er hyggelige også blir lakt merke til :)

Du er sikkert en super butikkansatt :jepp:

• Liker 1
Gjest Canis lupus
Skrevet

De hyggelige blir absolutt lagt merke til, og de setter mer "spor" i meg enn en grinete jævel. Det prøver jeg bare å drite i, og gå videre med dagen. De gode kundene tenker jeg på i hytt og pine. :)

Jeg elsker glade og hyggelige kunder. Kunne bare ønske det var litt fler av dem..

• Liker 2
Skrevet

Har aldri jobbet i butikk, men irriterer meg grønn over folk som absolutt skal lage problemer og markere seg når de skal betale el.l. Prøver alltid å være høflig og korrekt selv, og det skal mye til før jeg lager bråk. Tror vel aldri jeg har kjeftet på noen butikkansatte, men har tatt meg i å holde meg selv tilbake fra å kjefte på "medkunder" som oppfører seg som tullinger.

Setter også pris på at vedkommende jeg handler hos i det minste klistrer på seg et smil, selv om han/hun kanskje har en råtten dag. Det er ikke så hyggelig å handle hos noen som virker sure og grinete.

Skrevet

For at du venter tålmodig mens jeg prøver å finne fram ting, i stedet for å stå å trippe.

Jeg er en av de kundene som står og "tripper" når jeg venter i butikken.. Det hender jeg danser litt og nynner, jeg småhopper og jeg svinser, men sånn bare er jeg :sjenert: Jeg visste ikke at dere i butikken tok dette som et tegn på at jeg syns dere er treige eller noe sånt - jeg klarer bare ikke å stå i ro :bond:

Det høres ut som at det er kjempekoselig å handle hos deg, skulle bare si at ikke alle kunder som er litt ukonsentrerte er sure^^

(unnskyld for kuppforsøket) Fortsett sånn :dagens-rose:

Gjest Canis lupus
Skrevet

Jeg er en av de kundene som står og "tripper" når jeg venter i butikken.. Det hender jeg danser litt og nynner, jeg småhopper og jeg svinser, men sånn bare er jeg :sjenert: Jeg visste ikke at dere i butikken tok dette som et tegn på at jeg syns dere er treige eller noe sånt - jeg klarer bare ikke å stå i ro :bond:

Det høres ut som at det er kjempekoselig å handle hos deg, skulle bare si at ikke alle kunder som er litt ukonsentrerte er sure^^

(unnskyld for kuppforsøket) Fortsett sånn :dagens-rose:

Man ser som regel forskjell på "maur i rævva-tripping" og "se til helvette å kjapp deg-tripping" :) De med maur i rævva er som regel generellt fjerne, blikket vandrer, fingrene surrer med veske-stroppen osv. Jeg er slik selv, jeg er helt i min egen verden, og jeg ser forskjell på trippingene, som regel :)

AnonymBruker
Skrevet

Prøver alltid å være høflig og korrekt selv, og det skal mye til før jeg lager bråk.

Det å si i fra er vel ikke "bråk"?

Å være "korrekt" betyr vel ikke at du aldri sier i fra?

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare de ansatte i butikkne/kaffebarene som synes slikt er slitsomt - vi i køen blir også stresset av dere!

Kan dere roe litt ned og oppføre dere som høflige siviliserte mennesker?

• Liker 1
Skrevet
Det å si i fra er vel ikke "bråk"?

Å være "korrekt" betyr vel ikke at du aldri sier i fra?

Jeg pleier å være ganske ekstremt høflig frem til et visst punkt. Når jeg først føler behov for å si ifra har det vært ganske store mengder tålmodighet fra min side. Jeg tror aldri jeg har måttet gjøre noe slikt når jeg har handlet fysisk i butikker, men en gang ringte jeg til toppsjefen for et selskap jeg hadde bestilt vare over nettet fra. Gjentatte påminnelser og telefoner til de som jobbet der nyttet ikke. Da jeg hadde ringt sjefen, gikk det unna skal jeg si deg :)

Det må legges til at jeg ikke kjeftet på sjefen, og da de som jobbet der kontaktet meg like etterpå, var jeg selvsagt høflig og medgjørlig igjen.

Men det er vel den eneste gangen jeg har gjort noe slikt.

Skrevet

Det er ikke bare de ansatte i butikkne/kaffebarene som synes slikt er slitsomt - vi i køen blir også stresset av dere!

Kan dere roe litt ned og oppføre dere som høflige siviliserte mennesker?

Jeg er høflig, og jeg er sivilisert. Men jeg kan av og til være litt "høy" på mennesker når jeg er ute, for mange inntrykk og for mange folk, og da må noe av overskuddet ut. Jeg har sett veldig mange såkalte vanlige folkene i køer være veldig uhøflige mot både kunder og de stakkars ansatte - og selv om de stod stille var de ganske slitsomme...

Gjest Canis lupus
Skrevet

Jeg er høflig, og jeg er sivilisert. Men jeg kan av og til være litt "høy" på mennesker når jeg er ute, for mange inntrykk og for mange folk, og da må noe av overskuddet ut. Jeg har sett veldig mange såkalte vanlige folkene i køer være veldig uhøflige mot både kunder og de stakkars ansatte - og selv om de stod stille var de ganske slitsomme...

Heller en "fjern" men hyggelig kunde enn en rolig, men forbanna og frekk kunde. :)

Igår fikk jeg kjeft fordi jeg ikke viste hva kunden ville ha. Han spurte etter noe helt annet, men jeg var vist dum som ikke skjønte at det var DET han skulle ha.. For å sammenligne, så kunne han spurt om melk når han skulle ha en BH..

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

*Liker*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...