Gjest gjest Skrevet 17. mars 2011 #41 Skrevet 17. mars 2011 Du skal bruke imtimsåpe. Antoinette, du beskriver hygienevaner som er greie for kvinner. sannsynligvis fordi det er dette du selv har lært. Menn kan, og bør, fint bruke vanlig såpe. Deres underliv har ikke skjede med naturlig lavere PH enn resten av kroppen, og trenger følgelig ikke spesialsåper for å unngå PH forstyrrelser. Det er en fordel om de vasker skrotum godt med vanlig såpe. Men det tror jeg de fint klarer, siden det fort lukter svett dersom de ikke vasker seg forholdsvis mer grundig enn kvinner behøver. Etter min mening er aldri nakne mennesker spesiellt vakre uansett. Da får man se alle skrukker og bulker på kroppene, som klærne ellers skjuler. Men jeg vil tro det er normalt å like sin kjæres utseende.
Gjest MikeWaters Skrevet 17. mars 2011 #42 Skrevet 17. mars 2011 Etter min mening er aldri nakne mennesker spesiellt vakre uansett. Da får man se alle skrukker og bulker på kroppene, som klærne ellers skjuler. Vel, jeg syntes mennesker kan være vakre når de er nettopp mennesker med alle sine "skavanker, mangler og feil".
Gjest max Skrevet 17. mars 2011 #43 Skrevet 17. mars 2011 Her var det mange fordommer mot menn, gitt. De fleste menn jeg kjenner er ytterst renslige. Det er klart det finnes mange svin der ute,men ikke 70% svin.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #44 Skrevet 17. mars 2011 Hvordan forteller jeg noen at han lukter ekkelt da? Pikken smaker som den skal, men det lukter ett eller annet ekstremt ufyselig der nede av og til. Jeg lurer på om det er ballene.
Antoinette Skrevet 17. mars 2011 #45 Skrevet 17. mars 2011 Antoinette, du beskriver hygienevaner som er greie for kvinner. sannsynligvis fordi det er dette du selv har lært. Menn kan, og bør, fint bruke vanlig såpe. Deres underliv har ikke skjede med naturlig lavere PH enn resten av kroppen, og trenger følgelig ikke spesialsåper for å unngå PH forstyrrelser. Det er en fordel om de vasker skrotum godt med vanlig såpe. Men det tror jeg de fint klarer, siden det fort lukter svett dersom de ikke vasker seg forholdsvis mer grundig enn kvinner behøver. *sukk* noen har vanskeligere for det. Billig overparfymert toalettsåpe skal ikke brukes i underlivet. Verken av menn eller kvinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå