Mariel84 Skrevet 16. mars 2011 #21 Skrevet 16. mars 2011 Jeg synes ikke peniser er fine å se på. Eller, jeg takler noen, med det skal ikke vike mye fra "normalen" før jeg friker litt ut. Heldigvis har mannen min det jeg selv anser som en perfekt og flott penis!
Tulling Skrevet 16. mars 2011 #22 Skrevet 16. mars 2011 En ren og stellt kuk er en fin kuk. Men sånn generelt, det finnes mange stygge kuker der ute. Men formen på kuken betyr egentlig ganske lite, det viktigste er den den sitter på. Og at den er REN!
K.A. Skrevet 16. mars 2011 #23 Skrevet 16. mars 2011 De fleste menn tror det er nok at såpevannet fra håret og kroppen renner nedover. De vet ikke at de må trekke forhuden tilbake og vaske godt der også. Og de fleste bruker altfor sterk såpe med mye parfyme. "De fleste menn"? Den kjøper jeg ikke.
Antoinette Skrevet 16. mars 2011 #24 Skrevet 16. mars 2011 "De fleste menn"? Den kjøper jeg ikke. Å joda. De fleste menn er ikke flinke med hygienen.
Stefan Skrevet 16. mars 2011 #25 Skrevet 16. mars 2011 "De fleste menn"? Den kjøper jeg ikke. Ikke jeg heller...
Antoinette Skrevet 16. mars 2011 #26 Skrevet 16. mars 2011 Ta dere en tur ut og kjenn hvor mange folk som stinker svette. Et middels norsk kjøpesenter kan være en lidelse. Når når folk lukter sånn er de neppe rene nedentil heller.
K.A. Skrevet 16. mars 2011 #27 Skrevet 16. mars 2011 Å joda. De fleste menn er ikke flinke med hygienen. Du har altså vært i kontakt med de fleste menn? Hvor bredt spekter av den mannlige befolkningen har du hatt å gjøre med? Ta dere en tur ut og kjenn hvor mange folk som stinker svette. Et middels norsk kjøpesenter kan være en lidelse. Når når folk lukter sånn er de neppe rene nedentil heller. Vet ikke om jeg vil vite hvor du går og handler. Dette opplever jeg så og si aldri. 1
K.A. Skrevet 16. mars 2011 #29 Skrevet 16. mars 2011 7/10 er jo de fleste menn. 7/10 ifølge hvem? Husk det finnes tre typer løgner: løgner, fordømte løgner og statistikk. Det jeg er interessert i er populasjonen som ble testet i undersøkelsen: mengde og utvalg. Disse sier alt om resultatet. Resultatet uten denne informasjonen sier ingenting.
Antoinette Skrevet 16. mars 2011 #30 Skrevet 16. mars 2011 7/10 i følge undersøkelse publisert på NRK.no Undersøkelsen ble gjennomført i samarbeid med et utvalg norske leger og de testet norske menn i aldersgruppene 18-70 år.
Gjest gjest Skrevet 16. mars 2011 #31 Skrevet 16. mars 2011 De fleste menn tror det er nok at såpevannet fra håret og kroppen renner nedover. De vet ikke at de må trekke forhuden tilbake og vaske godt der også. Og de fleste bruker altfor sterk såpe med mye parfyme. Eh, Hvordan skal man vaske godt uten sterk såpe med parfyme?Sånn såpe gjør at du blir ren og lukter bra. Dessuten så svetter "de fleste menn" mer på kroppen enn "de fleste damer", og har mer hudfett og talg, - så jeg tror menn vet at de må smøre såpe på kroppen for å bli ren. Men damer kan finne på det du sier. Å stå i dusj med shampo fra håret rennende ned og si at det renset hele kroppen å skylle ut av håret.. Som det rant oppover inn mellom armhulene, opp mellom rumpeballene og fitteleppene hennes oxo... Dessuten er det forskjell på erigert og slapp penis. Så jeg tror iike forhuden slasker. Den passer til hele penis lengde i erigert tilstand. Det er ikke slasking.
Gjest gjest Skrevet 16. mars 2011 #32 Skrevet 16. mars 2011 En ren og stellt kuk er en fin kuk. Men sånn generelt, det finnes mange stygge kuker der ute. Men formen på kuken betyr egentlig ganske lite, det viktigste er den den sitter på. Og at den er REN! Hvordan mener du at man skal stelle den da? Det syns jeg var litt vanskelig å forstå, faktisk... Med hudkrem, rensevann, peeling, bomullsdotter og sånt tull, eller? Stelt kuk hørtes bare snålt ut.
Antoinette Skrevet 16. mars 2011 #33 Skrevet 16. mars 2011 Eh, Hvordan skal man vaske godt uten sterk såpe med parfyme?Sånn såpe gjør at du blir ren og lukter bra. Du skal bruke imtimsåpe. 1
womenwomen Skrevet 16. mars 2011 #34 Skrevet 16. mars 2011 Jeg liker ikke å se på peniser. Er det normalt for en dame? Jeg syns bare at de er stygg. Enda en merkelig , latterlig tråd med et sykt emne : ) Kanskje du er lesbisk TS . Kanskje derfor du ikke liker å se på peniser ? Har du vurdert din egen legning ? Eller kanskje du bare er usedvanlig puretansk og strengt oppdratt og derfor har fått aversjon og angst mot visse intime kroppsdeler du tydeligvis ikke er vant med å se .Slik at du har utviklet et anstrengt forhold til kropp ? . Jeg for min del syns synet er opphissende og fint . Men jeg ER hetrofil da . Og ser på kropp som noe helt naturlig , uansett kroppsdel . Kroppsdeler er da ikke stygge TS ? Hvorfor syns du det ?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #35 Skrevet 16. mars 2011 Spiller det noen roller hvordan de ser ut så lenge de får "jobben gjort"? 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #36 Skrevet 16. mars 2011 Jeg synes ikke kjønnsorganer er estetisk pent å se på, uansett kjønn. Men er jeg kåt så er kuk deilig å se på, de fleste ihvertfall. Men pene blir de vel aldri. Og jeg er heeelt heterofil.
K.A. Skrevet 16. mars 2011 #38 Skrevet 16. mars 2011 (endret) 7/10 i følge undersøkelse publisert på NRK.no Undersøkelsen ble gjennomført i samarbeid med et utvalg norske leger og de testet norske menn i aldersgruppene 18-70 år. Hvor mange menn, fra hvilke samfunnslag, og hvordan var fordelingen over aldersgrensene? Hvilke spørsmål ble stilt? Endret 16. mars 2011 av K.A.
nickless Skrevet 16. mars 2011 #39 Skrevet 16. mars 2011 Peniser ER stygge. Men det spiller ingen rolle , jeg ser ikke så mye på peniser , jeg hygger meg med min manns penis , til det er den ypperlig Generelt er kvinnekroppen vakkrere en mannekroppen , syntest jeg.
Gjest gamle gubbe Skrevet 16. mars 2011 #40 Skrevet 16. mars 2011 Den holder jeg alltid ren, skjønner fransmannen som vasker hendene før han tisser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå