AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #1 Skrevet 16. mars 2011 Jeg liker ikke å se på peniser. Er det normalt for en dame? Jeg syns bare at de er stygg. 1
Gjest Raindrops Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Aner ikke hvor normalt det er. Det finnes sikkert peniser som ikke er pene å se på, men jeg har enda til gode å "møte" en. Synes peniser er fine jeg. 1
Gummiloppa Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Synes ikke peniser er spesielt estetiske i seg selv jeg heller, men elsker å se på penisen til kjæresten min fordet, og jeg liker den veldig godt. Har vel noe å gjøre med at den sitter på mannen jeg elsker 2
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Jeg liker kjæresten min sin nettopp fordi den sitter på han. 1
Gjest Katten. Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Må innrømme at jeg finner en penis mer estetisk pen enn ei fitte. Meeeeen så elsker jeg jo fitter, da jeg er mann! :D
Gjest John Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Størrelsen betyr ingenting, så lenge du ikke tror at den betyr noe. Hvis du tror at størrelsen betyr noe, vil du ikke kunne tilfredsstille en kvinne skikkelig uansett hvor stor den er. Selv verdens minste pikk er "lang nok" til at du kan få din kvinne til å komme når du står på den andre siden av rommet. Du kan til og med få henne til å komme som besatt selv om dere befinner dere i forskjellige verdensdeler. Sex for kvinner er mentalt. "Fuck her mind", så går resten av seg selv. mvh John Endret 16. mars 2011 av Bond 2
Gjest HunterLady Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Jeg synes kun kjønnsorganer er fine når jeg er kåt. Når jeg er skikkelig "ukåt", så kan jeg nærmest finne peniser og vaginaer som ekle. 4
Antoinette Skrevet 16. mars 2011 #11 Skrevet 16. mars 2011 Jeg har det berømmelige penisatlaset og der er det mye stygt. Blålig eller kefirblek hud, masse masse tykt fettete og ekkelt hår. Noen har ekstremt mye forhud så hele saken ligner en slapp trompet. De fleste menn kunne gjort mye ved å rydde opp i hårveksten hvertfall. Min manns penis derimot- herlig <3 men den har også frisk fin hud, glattbarbert og er kjempefin uten all denne slappe slaskete forhuden.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #12 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Jeg synes peniser er digg og kan fiiint bruke lang tid på å kose med den, kjenne hvordan den føles mot hånda, se reaksjonen når jeg leker med den, se på den... digg digg digg.. men selvsagt mulig jeg her heldig med kjæreste, for jeg har aldri vært sammen med en som jeg ikke likte penisen til. Størrelsen betyr ingenting, så lenge du ikke tror at den betyr noe. Hvis du tror at størrelsen betyr noe, vil du ikke kunne tilfredsstille en kvinne skikkelig uansett hvor stor den er. Selv verdens minste pikk er "lang nok" til at du kan få din kvinne til å komme når du står på den andre siden av rommet. Du kan til og med få henne til å komme som besatt selv om dere befinner dere i forskjellige verdensdeler. Sex for kvinner er mentalt. "Fuck her mind", så går resten av seg selv. mvh John Det er da ingen som har snakket om størrelse i denne tråden, er ikke det tråden dreier seg om!! Gå inn i en av de dusinvis av størrelse-trådene og legg det inn der. Endret 16. mars 2011 av Bond
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2011 #13 Skrevet 16. mars 2011 ...og er kjempefin uten all denne slappe slaskete forhuden. Er forhud virkelig så ille?
Antoinette Skrevet 16. mars 2011 #14 Skrevet 16. mars 2011 Er forhud virkelig så ille? Nei men noen har veldig mye. Så mye at det gir gode forhold for utvikling av smegma, også kjent som kukost. Og masse fett ekkelt kjønnshår i tillegg- nei, det er bare nasty.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #15 Skrevet 16. mars 2011 (endret) Størrelsen betyr ingenting, så lenge du ikke tror at den betyr noe. Hvis du tror at størrelsen betyr noe, vil du ikke kunne tilfredsstille en kvinne skikkelig uansett hvor stor den er. Selv verdens minste pikk er "lang nok" til at du kan få din kvinne til å komme når du står på den andre siden av rommet. Du kan til og med få henne til å komme som besatt selv om dere befinner dere i forskjellige verdensdeler. Sex for kvinner er mentalt. "Fuck her mind", så går resten av seg selv. mvh John Spørsmålet var ikke om den var lang nok men om flere synes de estesik pene. Endret 16. mars 2011 av Bond 1
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2011 #16 Skrevet 16. mars 2011 Nei men noen har veldig mye. Så mye at det gir gode forhold for utvikling av smegma, også kjent som kukost. Eh, hva slags menn er det egentlig du holder på med? Det normale er å vaske seg, og dermed unngå slike ting.
Antoinette Skrevet 16. mars 2011 #17 Skrevet 16. mars 2011 Eh, hva slags menn er det egentlig du holder på med? Det normale er å vaske seg, og dermed unngå slike ting. Holder ikke på men nasty menn, har penisatlaset til Pirelli Benestad. Og som NRK Puls tok opp nå senest i januar, 7/10 norske menn har ikke tilfredstillende imtimhygiene og gir dermed kvinner infeksjoner. 1
Gjest MikeWaters Skrevet 16. mars 2011 #18 Skrevet 16. mars 2011 7/10 norske menn har ikke tilfredstillende imtimhygiene og gir dermed kvinner infeksjoner. Seriøst!? Hvor vanskelig er det egentlig å vaske pikken sin? 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #19 Skrevet 16. mars 2011 Seriøst!? Hvor vanskelig er det egentlig å vaske pikken sin? Ja, spesielt all den tid de fleste menn er så forbasket opptatte av den... Tilbake til tema, dette ene programmet som går på TV3, noe britiske seksualgreier, det er mye lite pent å se på (les: Ekle) der når de viser slappe peniser i nærbilde. Når de derimot henger på en man er begeistret for, blir de mye penere med en gang
Antoinette Skrevet 16. mars 2011 #20 Skrevet 16. mars 2011 Seriøst!? Hvor vanskelig er det egentlig å vaske pikken sin? De fleste menn tror det er nok at såpevannet fra håret og kroppen renner nedover. De vet ikke at de må trekke forhuden tilbake og vaske godt der også. Og de fleste bruker altfor sterk såpe med mye parfyme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå