Gå til innhold

Er du en friluftsinteressert jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen friluftsinteresserte jenter fra Rogaland/området rundt (eventuelt andre steder) her? Er en jente på 20 år som elsker å være ute i naturen, mens de fleste av mine venner overhodet ikke er interesserte i å få møkk på beina. Trenger derfor en turkompis! Lengter etter fjell, fiske og å sove ute, og eventuelt planlegge lengre turer til sommeren. Du trenger ikke å være i god form eller ha mye erfaring, det er nok om du har lyst og er interessert. (Det skader heller ikke om du er litt småinspirert av Lars Monsen!) Send meg en melding da vel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meld deg inn i DNT! DNT ung arrangerer mange fellesturer som kan være kjekke å melde seg på, og da får du mange nye venner og bekjente samtidig :)

Ja, vet det er reklame for Kvikk Lunsj, og ikke DNT, men den er så nydelig!

Skrevet

Jeg klarer ikke å finne prisen på medlemskap innpå den siden..?

Gjest Spinell
Skrevet

Jeg klarer ikke å finne prisen på medlemskap innpå den siden..?

Trykk på "bli medlem".

Skrevet
:natti: Er visst litt blind idag.
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det noen friluftsinteresserte jenter fra Rogaland/området rundt (eventuelt andre steder) her? Er en jente på 20 år som elsker å være ute i naturen, mens de fleste av mine venner overhodet ikke er interesserte i å få møkk på beina. Trenger derfor en turkompis! Lengter etter fjell, fiske og å sove ute, og eventuelt planlegge lengre turer til sommeren. Du trenger ikke å være i god form eller ha mye erfaring, det er nok om du har lyst og er interessert. (Det skader heller ikke om du er litt småinspirert av Lars Monsen!) Send meg en melding da vel!

Skjønner veldig hva du mener, hadde samme problemet selv da jeg gikk på vgs. DNT er fint, viss det fins et lokallag nær deg. For min del fikk jeg veldig mange nye turvenner da jeg begynte å studere og kom inn i en turgruppe. Jeg har også dratt alene på tur (feks viss alt klaffer, bortsett fra at noen blir med), noe som har ført til gode erfaringer og trening det og. (Selv om jeg trives best på tur med andre) Uannsett- håper du finner deg nye turvenner og ikke lar det stoppe deg til ikke å reise på tur!

Skrevet

Reklamen er fantastisk. ;)

Jeg er også student, så skal sjekke om det finnes en lignende gruppe. Skal også sjekke ut DNT, takk for forslag! Håper likevel at en eventyrlysten sjel leser dette innlegget og sender meg en melding!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...