AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 (visst det ikke er meg som driter på leggen) Jeg har en barndomsvenn, ja jeg har vært forelsket en stund, men jeg tør ikke gjøre stort med det. Han var forelsket i meg på ungdomsskolen, jeg var betatt, nå er vi tolv år eldre, og vi har flørtet som noen tullinger den helgen som var.. Men jeg TØR ikke gjøre noe mer enn å sende en mld. (uten fornuftig innhold) Jeg har ikke fått svar på den siste, og det var ikke noe å svare på heller. Men hva skal jeg gjøre. Jeg blir gal ... Jeg tenker på ham hele tiden. jeg får ikke trent engang for han er oppi hodet mitt. Jeg drømmer om ham, jeg fantaserer om ham. og jeg blir supervarm inni meg når jeg eller noen nevner ham ...... Jeg kunne ringt ham, vi har mange felles venner, men jeg vil ikke spørre om nummeret hans fordi jeg er flau, og vil helst ha det av ham selv..... Hjelp.. Og de som svarer meg nå, tusen takk med sukker på , melis og vanilje. Hilsen L
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 (visst det ikke er meg som driter på leggen) Jeg har en barndomsvenn, ja jeg har vært forelsket en stund, men jeg tør ikke gjøre stort med det. Han var forelsket i meg på ungdomsskolen, jeg var betatt, nå er vi tolv år eldre, og vi har flørtet som noen tullinger den helgen som var.. Men jeg TØR ikke gjøre noe mer enn å sende en mld. (uten fornuftig innhold) Jeg har ikke fått svar på den siste, og det var ikke noe å svare på heller. Men hva skal jeg gjøre. Jeg blir gal ... Jeg tenker på ham hele tiden. jeg får ikke trent engang for han er oppi hodet mitt. Jeg drømmer om ham, jeg fantaserer om ham. og jeg blir supervarm inni meg når jeg eller noen nevner ham ...... Jeg kunne ringt ham, vi har mange felles venner, men jeg vil ikke spørre om nummeret hans fordi jeg er flau, og vil helst ha det av ham selv..... Hjelp.. Og de som svarer meg nå, tusen takk med sukker på , melis og vanilje. Hilsen L Ts her igjen, med meldinger så tenker jeg face, han er der max 3 ganger i uken. Denne uken har han ikke vært der ennå pga manglende internett.... (Ja jeg vet i og med at vi har venner i massevis felles)....................
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Ingen? Jeg hater å sitte her aleine å tenke på det. tro det eller ei, jeg er 28
DBM Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Dere flørta som noen tullinger, så han liker deg i hvert fall litt. Er det noe som skjer til helga da, f.eks. en fest? Hvis ikke så kan du jo prøve å sørge for at det blir en fest, og at dere treffes der. Du kan ikke forvente å få svar etter 15 min selv om det her er superviktig for deg og du bare MÅ få svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå