AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Er det lov til å bestille og bo på hotell om man er under 18 år? Jeg trenger å komme meg bort litt, og ønsker å reise til en storby. Er ikke snakk om å reise så veldig langt. Om jeg får tillatelse av foreldrene mine til dette er en annen sak. Kreves det fullmakt fra dem?
*Enigma* Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Er det lov til å bestille og bo på hotell om man er under 18 år? Jeg trenger å komme meg bort litt, og ønsker å reise til en storby. Er ikke snakk om å reise så veldig langt. Om jeg får tillatelse av foreldrene mine til dette er en annen sak. Kreves det fullmakt fra dem? De fleste hoteller jeg har vært borti i både i Norge og utlandet krever at du er 18 for å bo der aleine.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Kjenner to venninner som bodde på hotell alene i Oslo en langhelg. Var garantert foreldre som bestilte og betalte. De var 16 år.
Fluffe Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Alle hoteller jeg har vært på måtte man være 18. Ta deg heller en tur ut i naturen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå