Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym
Skrevet

Jeg og eksen er litt..type pulevenner. Problemet er at han aldri tar kontakt med meg, men enda vil ha denne avtalen. Vi er glade i hverandre. Vi skal ikke røre andre, så vi har forpliktelser til hverandre. Da vi var sammen brydde han seg veldig mye om meg, og han virket ikke til å ha noe særlig liv, bortsett fra å være med venner noen ganger i uken. Nå bryr han seg knapt om meg, og jeg har vanskelig for å akseptere det... Jeg vil at han skal få følelser for meg igjen og jeg vet at det ikke er umulig å få til. Jeg ønsker å gjøre han sjalu, men jeg merker at han ikke blir like raskt sjalu nå somfør. Hvordan skal jeg klare å gjøre han sjalu? Er det noen supertriks? Ting jeg kan gjøre for at han kan få følelser for meg igjen? Ønsker kun seriøse svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

herregud..face it, han vil ikke ha deg på den måten lenger. puleforhold med ekser ender sjelden bra

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Kvinne! Spørsmålet du burde stilt: Hvorfor gjøre eksen sjalu?

• Liker 4
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Glad jeg ikke er eksen din. Håper han kvitter seg med deg kjappest mulig, uspekulerte kvinnfolk liker vi ikke. Face it - kanskje han ikke vil ha deg tilbake?

Skrevet

Det finnes sikkert "supertriks" for at han skal få følelser for deg igjen. Men det kan jo godt hende at de følelsene da går i helt feil retning. Leave it!

• Liker 1
  • 1 år senere...
Gjest Brilletui
Skrevet

Kvinne! Spørsmålet du burde stilt: Hvorfor gjøre eksen sjalu?

Du er ikke kvinne selv så derfor du ikke forstår kvinnelist.

Hun vil selvfølgelig at eksen skal oppdage at han kanskje har mer følelser for henne enn han har trodd. Synes TS får vel mye pepper av menge her.

Det er jo allment nesten kjent at menn blir ekstra interessert når de oppdager (tror) de har konkurranse.

Daaa...... :trist: :trist:

Skrevet

Finn deg en ny! Det er nok vinn-vinn for alle parter...

Skrevet

Utgi en bok under fullt navn, eller gjør som meg, la han oppdage at du har en dagbok og gi faen i hva han måtte lese. Vær ond. Når ingen er ærlig er det det eneste rette å gjøre, kaste grøt.

Skrevet (endret)

Jeg og eksen er litt..type pulevenner. Problemet er at han aldri tar kontakt med meg, men enda vil ha denne avtalen. Vi er glade i hverandre. Vi skal ikke røre andre, så vi har forpliktelser til hverandre. Da vi var sammen brydde han seg veldig mye om meg, og han virket ikke til å ha noe særlig liv, bortsett fra å være med venner noen ganger i uken. Nå bryr han seg knapt om meg, og jeg har vanskelig for å akseptere det... Jeg vil at han skal få følelser for meg igjen og jeg vet at det ikke er umulig å få til. Jeg ønsker å gjøre han sjalu, men jeg merker at han ikke blir like raskt sjalu nå somfør. Hvordan skal jeg klare å gjøre han sjalu? Er det noen supertriks? Ting jeg kan gjøre for at han kan få følelser for meg igjen? Ønsker kun seriøse svar.

Første du bør gjøre uansett utfall er å kutte ut det pulevennforholdet, spesielt når du vil ha han tilbake!

Si til ham at dere må kutte ut fordi du vil begynne å date igjen, ikke ta noe mer kontakt med ham og ikke gjør noe for å møte ham. Hvis han finner ut at han vil ha deg tilbake, så tar han nok kontakt selv. Tar han ikke kontakt så er det sikkert litt lettere å komme seg videre når dere ikke har sex med hverandre, eller møtes og prates titt og ofte.

Når du er pulevenn med en eks, bruker han deg nok bare for å få seg noe i ny og ne, spesielt om han ikke viser noe interesse utover sex'en, det er kanskje en slags "avvenningsfase" for ham, som er grei nok frem til han er klar for å begynne å date igjen (om han ikke har begynt allerede). Om du har som intensjon å prøve å få ham tilbake siden du fortsatt har følelser for ham, så kommer det til å bli veldig ille for deg den dagen han har funnet ei ny dame og du enda ikke har gitt slipp.

Endret av mammamora90
  • Liker 3
Skrevet

Første du bør gjøre uansett utfall er å kutte ut det pulevennforholdet, spesielt når du vil ha han tilbake!

Si til ham at dere må kutte ut fordi du vil begynne å date igjen, ikke ta noe mer kontakt med ham og ikke gjør noe for å møte ham. Hvis han finner ut at han vil ha deg tilbake, så tar han nok kontakt selv. Tar han ikke kontakt så er det sikkert litt lettere å komme seg videre når dere ikke har sex med hverandre, eller møtes og prates titt og ofte.

Når du er pulevenn med en eks, bruker han deg nok bare for å få seg noe i ny og ne, spesielt om han ikke viser noe interesse utover sex'en, det er kanskje en slags "avvenningsfase" for ham, som er grei nok frem til han er klar for å begynne å date igjen (om han ikke har begynt allerede). Om du har som intensjon å prøve å få ham tilbake siden du fortsatt har følelser for ham, så kommer det til å bli veldig ille for deg den dagen han har funnet ei ny dame og du enda ikke har gitt slipp.

Helt enig her! Hvorfor fortsetter man å ha sex hvis man har bestemt at det er slutt...hva er greia?

Nei, si at du vil mer med han , og at du derfor ikke klarer å fortsette å ha sex med han, og dermed må bryte kontakten. Enten eller sier du. Da viser du og at du respekterer deg selv, noe som er attraktivt!

Skrevet

Helt enig her! Hvorfor fortsetter man å ha sex hvis man har bestemt at det er slutt...hva er greia?

Nei, si at du vil mer med han , og at du derfor ikke klarer å fortsette å ha sex med han, og dermed må bryte kontakten. Enten eller sier du. Da viser du og at du respekterer deg selv, noe som er attraktivt!

Fordi menn vil ha i posen og sekken.

Gi ham beskjed, alt eller ingenting. Vær forberedt på ingenting!

• Liker 1
Skrevet

hva er poenget med å prøve å gjøre han sjalu? han eri kke interessert i deg som en kjæreste lenger. godta det. tror dessuten ikke at det er noe sjakktrekk å skape sjalusi om du ønsker et forhold

Skrevet

start livet ditt, å ditch/kast han.

Slipp han løs, gå videre. Og mén det.

Det er ikke noe som gjør en mann galere enn når jenta han liker ditcher han og går videre til en annen mann. Og gå aldri tilbake, ts. X er lik aldri mer.

• Liker 1
Skrevet

Kutt han ut. Er ikke noe poeng i å gjøre han sjalu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...