Gjest gomora Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Hei Er det ikke den ene kjente innblanderen/rivjernet så er det jo dattere'n!!! Og det er jo helt naturlig at hun er full av kunnskap om barn og familieforhold prioriteringer i familiene osv når hun ikke har hatt kjæreste enda engang. 36 år og full av fordommer om jeg-vet-best-holdning...veldig veldig slitsomt..ble skilt pga dem. Klarte ikke stå imot non stop kritikk og ergrelser svigermor og datter kom med. De knakk meg rett og slett..og ex reagerte ikke på de engang!!han forsto ikke hva jeg klaget over. De ville det jo bare godt kunne jeg skjønne. Som sagt,bor i hvert vårt hus med en sønn. Dritten fortsetter med dem og innblanding av sønnen vår. Alt vet hun mener hun selv. Hun tar over livet mitt så jeg har bestem at ingen,ikke far engang får ha kontakt.Intil han hører på den reelle mammaen. Helt grusomt. De er gale. Jeg skal liksom feies vekk. Og det er jeg som har vært alenemor i alle årene. De har vært sammen annenhver helg. Ingen farsbidrag. Far jobber 12 mil unna oss...kjøper skjeldent noe til sønnen sin..stiller aldri opp hvis jeg spør.. Endeløs liste. Vi var i retten for foreldreansvaret.. han holder på hele tiden..syv år er gått med endeløs drit. Jeg kverker de snart.. Noen som kjenner seg igjen?
Kråkesaks Skrevet 16. mars 2011 #2 Skrevet 16. mars 2011 Tråden er ryddet for avsporinger. Kråkesaks, moderator.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Hvorfor blir tråden ryddet for avsporinger når ingen skjønner et kvekk av det TS skal frem til? Vi kan jo ikke svare uten å spore av hvis vi ikke vet hva vi svarer på? 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Hvorfor blir tråden ryddet for avsporinger når ingen skjønner et kvekk av det TS skal frem til? Vi kan jo ikke svare uten å spore av hvis vi ikke vet hva vi svarer på? Veldig enig. Enten må folk få si at de ikke forstår sånn at ts kan oppklare, eller så bør vel hele tråden slettes. Det er ikke avsporing å si at man ikke forstår hva ts mener når man faktisk ikke forstår.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 Mitt innlegg som har blitt slettet.... Sa bare at jeg ikke skjønte et kvekk av det TS skriver....
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Mener du at du nekter faren til gutten å ha kontakt med sønnen fordi eks-svigermoren din og hennes datter blander seg og kritiserer? Og bestemoren pg tanta hans får heller ikke lov til å ha kontank? Hva sier sønnen din til at du nekter ham kontakt med dem da? Det føles kanskje godt å sitte med makten til å sabotere samværet deres, men det går ut over deres felles barn og det vil du vel ikke? Hva barnebidrag angår trodde jeg det var lovpålagt, at han kan få trekk i lønn om han nekter å betale. Eller er inntekten hans for lav? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå