Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Når jeg onanerer så blir det etter hvert mer og mer godt og så renner det væske ut av meg.. Det kommer en del og det er faktisk litt gult:O Er dette urin?? kan lukte bitte litt sånn. Er så redd for at dette skal skje når jeg er med en gutt at jeg ikke "tillater" meg og få orgasme med gutter:( i frykt for at det skal være urin:(
Gjest HunterLady Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Hvis det føles godt, så er det bare å kjøre på. Er 99,9% sikkert IKKE urin.
Gjest gjest Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Når jeg onanerer så blir det etter hvert mer og mer godt og så renner det væske ut av meg.. Det kommer en del og det er faktisk litt gult:O Er dette urin?? kan lukte bitte litt sånn. Er så redd for at dette skal skje når jeg er med en gutt at jeg ikke "tillater" meg og få orgasme med gutter:( i frykt for at det skal være urin:( Da får du et trist liv, hvis du aldri skal tillate deg å nyte samleie... Du er normal.
Gjest Frøken K Skrevet 6. april 2011 #4 Skrevet 6. april 2011 Jeg ejakulerer nesten hver gang under sex eller egenstimuli, og opplever det på samme måte som deg. Det kan lukte svakt av urin. Jeg snakket med fastlegen om det, og han sa at det var helt normalt at det kom en liten skvett innimellom.
Graviora Skrevet 6. april 2011 #5 Skrevet 6. april 2011 (endret) Har det samme som tråd starter og har bestanding vært slik. Hadde også problemet med å slippe meg løs å faktisk får orgasme med enn mann, men så tenkte jeg en dag, faen heller, jeg er som jeg er. Viste seg at han jeg var sammen med da fant det sexy. Senere har jeg fant jeg ut det samme som er sagt over, det er normalt. Gratulerer, du får til det samme som en del andre jenter klager over at de aldri får til. Endret 6. april 2011 av Graviora
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå