Pusekatt Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 Pleier ikke Nikita være rimelig bra, Tex? Gidde rdu dele dine dårlige erfaringer med andre? Jeg har gode erfaringer med Studio Alf på Lillestrøm Torv.
Bente Skrevet 30. oktober 2003 #4 Skrevet 30. oktober 2003 Elisabeth hos 2 frisører!!!! Men vet ikke til brudepynting.... Bruker henne selv!
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2003 #5 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har bare vært der en gang men aldri i verden om jeg går dit mer. Jeg skulle bare farge etterveksten min, i en jevn sjokoladebrun farge. Det skulle ta en halvtime og koste rundt tre hundre. Det tok to og en halv time, for dama klarte ikke finne rett farge og måtte gjøre det om igjen to ganger. Jeg mener- hvor vanskelig er det med vanlig sjokoladebrun... Det kom på over tusen kroner... "Vi har jo brukt mye farge på deg, da..." Kjøss meg bak.
Engel Skrevet 30. oktober 2003 #6 Skrevet 30. oktober 2003 Den som ligger på Lillestrøm torg, tvers ovenfor Mc Donalds og Peppes, hva i all verden er det nå den heter?? *gruble* Vel, de er kjempeflinke der!! Sikkert bra til brudepynting også, vet at der er populære! Vent... Kan det være at den heter Kari Janne's eller noe sånt..??
Salamandra Skrevet 30. oktober 2003 #7 Skrevet 30. oktober 2003 Engel: Du mener Kari-Jannes? De er ganske flinke, har vært der noen ganger.. En venninne av meg driver Lemon Heads, og der er de også flinke.. Har ikke vært på lillestrøm-salongen, bare på Strømmen, men de er visst flinke begge steder. Adressen er Voldgata 15
Bente Skrevet 30. oktober 2003 #8 Skrevet 30. oktober 2003 Jeg har bare vært der en gang men aldri i verden om jeg går dit mer. Jeg skulle bare farge etterveksten min, i en jevn sjokoladebrun farge. Det skulle ta en halvtime og koste rundt tre hundre. Det tok to og en halv time, for dama klarte ikke finne rett farge og måtte gjøre det om igjen to ganger. Jeg mener- hvor vanskelig er det med vanlig sjokoladebrun... Det kom på over tusen kroner... "Vi har jo brukt mye farge på deg, da..." Kjøss meg bak. Var det Elisabeth'?????????
Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2003 #9 Skrevet 30. oktober 2003 Har ikke peil på hva hun het, men det var på Nikita på Metro
Snurre Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #10 Skrevet 30. oktober 2003 Da går jeg ikke på Nikita på Metro :D
Bente Skrevet 30. oktober 2003 #11 Skrevet 30. oktober 2003 Har ikke peil på hva hun het' date=' men det var på Nikita på Metro[/quote'] Trodde du mente på 2 frisører på Lillestrøm
zmurfette Skrevet 31. oktober 2003 #12 Skrevet 31. oktober 2003 Dette var kjekt å få med seg siden jeg også bor i Lillestrøm... Visste ikke at dette egentlig var en lokal diskusjonsside :kgblunk:
Bente Skrevet 31. oktober 2003 #13 Skrevet 31. oktober 2003 Dette var kjekt å få med seg siden jeg også bor i Lillestrøm... Visste ikke at dette egentlig var en lokal diskusjonsside :kgblunk: Lokal og lokal fru blom...den er jo for alle da :blunke:
jomfru74 Skrevet 12. januar 2004 #14 Skrevet 12. januar 2004 Så bra å kunne finne igjen gamle tråder... Visste jeg hadde sett denne engang før, men leste den ikke så nøye da jeg allerede hadde bestilt time. Skulle idag bare bekrefte at min forlover også ønsket å ordne håret, og da kom det store sjokket: hun som eventuelt skulle ha ordnet håret mitt er for tiden sykemeldt, så de anbefalte meg å finne en annen frisør! Tenkt hvis jeg hadde ventet frem til en mnd før som de mente jeg kunne for å bestille prøvetime! Ikke det at jeg har så mye bedre tid, men jeg har jo 5,5 uke på å finne ny frisør. Glad jeg bor i Lillestrøm-området, nå skal jeg finne telefonnummerne til de foreslåtte på Gule sider :D 21. februar er den store dagen, heldigvis er det ikke en travel bryllupsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå