Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter hva slags lønnsnivå tannlegeassistent ligger på, men finner kun innlegg for mange år siden.

Er det noen som kan si meg hva lønnen er på idag? Dvs for en utdannet tannlegeassistent.

Tenker på å skifte karriere...

Takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mener du tannhelsesekretær?

Skrevet

Jeg mener tannlegeassistent som utdannelsen heter. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tannlegeassistent er en dårlig utdanning av de private på et halvt år. Det er ikke å anbefalle! Vanskelig å få jobb.

Tannhelsesekretær er en treårig utdanning på vgs og er helt klart mye bedre. Og da har du en sjangs på jobbene.

I følge denne siden så tjener de fra 279.200. Men det er som sagt med tre års utdanning fra vgs, vet ikke hvordan det er med halvtårs utdanningene.

Skrevet

Takk for svar.

Ok, da kan jeg vel glemme det. Tenkte på karriereskifte, men har ikke råd til å være student i 3 år med huslån og billån mm.

Leste på siden til Utdanningshuset og ble veldig fristet. Man bare humbug altså. :sad:

Men hva med de som søker etter tannlegeassistent? Mener de egentlig tannhelsesekretær?

AnonymBruker
Skrevet

Det vil jeg tippe ja, men det går jo ann å ta en telefon og høre om hva de egentlig mener. Men kjært barn har mange navn, tannlegeassistent, tannlegesekretær, tannhelsesekretær.

Jeg har selv brent meg på medisinsk sekretær, det er det samme humbuget. Det kostet mye, og smakte ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...