Bentix Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Vurderer å melde meg inn på Sats her i Oslo, og lurer på om hvilke erfaringer dere har med Sats? Hvor trener dere og hvordan synes du der er akkurat der? Er eventuelt Spektrum jeg melder meg inn i =)
PecanPie Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Trener fast på Sats på Olos østkant, og syns det er helt OK. Har aldri vært på Spektrum, så kan ikke uttale meg åssen det er der, men tipper det er en del freshere og lysere enn kjelleren jeg holder til i. Personalet i resepsjonen er hyggelige, garderobene er ålreite. Mange nok tredemøller og annet kondisjonsutstyr. Styrkerommet bruker jeg ikke noe særlig, men det er ålreit utstyrt det også. Greit utvalg av timer, skulle ønske de kjørte flere timer i løpet av dagen. Antakelig kan jeg reise til andre sentre for å få dagtimer. Alt i alt ganske fornøyd med tilbudet.
Sofie_22 Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Jeg trente på sats før, trener nå på elixia. Må nesten si jeg savner SATS litt Spesielt sats på solli er veldig fin, helt nyopppusset. Vet ikke helt hva jeg skal si, de har litt færre gruppetimer enn elixia, men de har fortsatt et ganske godt utvalg. En annen ting jeg har lagt merke til etter at jeg begynte på elixia, er at gruppetimene her er mye fullere. Dessuten må man være rask med å booke seg på timer. På sata meldte jeg meg som regel på timer samme kveld, mens på elixa blir de populære timene (corebar på colosseum) fullbooket med en gang timen åpnes for booking.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Vurderer å melde meg inn på Sats her i Oslo, og lurer på om hvilke erfaringer dere har med Sats? Hvor trener dere og hvordan synes du der er akkurat der? Er eventuelt Spektrum jeg melder meg inn i =) Det er helt greit på Spektrum. Jeg trener der og på Kampen, og Kampen er et bedre senter. Garderoben på Spektrum er i trangeste laget og spinningsalen er mørk og ukoselig og det blir sinnsykt varmt der (for lite vifter). De fleste spinninginstruktørene er litt tamme og timene kan bli kjedelige og ensformige, men noen er flinke (liker godt Linda). Det er to saler der og den minste blir veldig full på gruppetimene. Timene til Ronny er veldig bra. Styrkerommet er bra med mange tredemøller og apparater. Har aldri opplevd kø til apparatene. Jeg trener der fordi jeg jobber i sentrum og liker å trene rett etter jobb. De har mange timer som begynner i 4-5-tida. Alt i alt er Spektrum et helt ok senter å trene på.
Wonders Skrevet 16. mars 2011 #5 Skrevet 16. mars 2011 trener over alt jeg, nye på Storo er fin da. Kjipt de har så små rom til å tøye/drive yoga. Nationale er grei saltimer Spektrum er ...full av folk Bislett har jeg ikke vært på enda Grorud har oxo bane og utstyr til badminton Nydalen er fin oxo, en del kjendiser der men men Går etter hvilke saltimer jeg skal på, eller etter hvilke venner jeg trener med. 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #6 Skrevet 16. mars 2011 Jeg trener også på SATS, trener på Spektrum, Schous plass, Nydalen og Storo. Storo er ny og kjempefin, men det er veldig fint på Schous plass også. Spektrum og Nydalen er litt eldre senter, så de er ikke så fine og spinningsalene er bare sånn passe. Instruktørene er vel stort sett like overalt, mange av dem er jo på flere senter. Hvis jeg var deg ville jeg valgt et medlemsskap som gir deg mulighet til å trene på alle senter, så kan du velge senter ut ifra timer osv. Det er ikke lange avstanden mellom Spektrum og Schous plass, f.eks., og bare en t-banetur til Nationaltheateret. Hvis ikke så er Spektrum et helt greit senter, med bra gruppetimetilbud Linda har bra spinningtimer, men Carl-Petter sine er bedre...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Også har de fått ett nytt senter som heter oxigeno som ligger i utkanten av løkka. Det er superfint og i tillegg har de fått endel nye timer som er kjempe bra!
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Jeg trener på sats og er veldig fornøyd: spektrum: mange tredemøller. litt små gruppetreningssaler, helt grei garderobe. praktisk i sentrum Nationaltheateret: litt liten styrkesal, mange morgentimer, gamle spinningsykler, liten garderome. Men praktisk i sentrum Bislett: nytt senter, fin garderobe, prøv stakemaskinen (ski), veldig fin gruppetreningssal og spinningsal Storo: stort og fint Nydalen: litt slitt i forhold til storo Sagene: nyoppusset, men fortsatt gamle spinningssykler Ila: også litt slitt, og er vel ikke så bra på styrkerom Schou: også nytt og fint Majorstua: trang garderobe, generelt ikke så god plass, litt slitt Kampen: også helt greit Alt i alt vil jeg anbefale SATS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå