AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Sliter med å "se" kroppen min skikkelig Aner ikke helt hva jeg "er": eple eller pære? Ingenting som umiddelbart "klaffer". Jeg tror jeg har "guttefasong", altså rett kropp. Målene rundt midje er 65 og rundt hofter er jeg 82. Målte rett over navle på midje,og ved hoftebein hofter. Jeg er 75 cm under bryst.Prøvde å måle skuldre,litt usikker på hvordan,men ble 45 cm fra en ende til en annen:) Målte bak via nakke. Kan noen fortelle meg hvilken kroppsfasong jeg er?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Det er mer enn nok kalkulatorer på nettet hvor du kan taste inn infoen selv og finne det ut:) http://www.google.no/search?q=body+shape+calculator&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a Hofter skal som oftest måles over rumpa da (der du er bredest), midje er der du er smalest og byste er brystene, ikke under. Men har du ikke speil? Det er ganske stor forskjell på guttefasong og eple, hvis du googler body shapes så finner du sikkert bilder og tegninger du kan bruke som referanse. Disse kalkulatorene kan det komme mye rart ut av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå