Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er alle menn under 30 kun interessert i damer under 25? Jeg er kjempeforelsket i en yngre mann. Finnes det noen mannfolk der ute som er interessert i litt eldre damer? Eller er det noen som foretrekker litt eldre damer? På godt og vondt. Ingen som kan tenke seg ei sprek dame på over 40?............Kun interessert i denne ene. Så ikke kom med forslag om møter. Noen forslag om hvordan jeg skal vise min interesse uten å bli latterlijgort? Seriøse henvendelser tas imot med takk.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Jentehumor
Skrevet

Datingsider har jo mange unge menn, og der er det jo lett å ta kontakt med de også:)

Skrevet

Datingsider har jo mange unge menn, og der er det jo lett å ta kontakt med de også:)

Gjest Gjest
Skrevet

Virker som hun har lagt øya på en bestemt. Har hun mål om noe langvarig så er nok oddsa dessverre ganske dårlig. De fleste menn er vel ute etter å ha barn en gang og er hun over 40 så begynner det jo å haste. Men bare for kortvarig moro så får du vel bare prøve å flørte og se hvor det går hen.

Skrevet

Har alltid vært interessert i menn som er eldre enn meg. Trodde aldri jeg kunne falle for noen som var yngre. Egentlig så er dette en nedtur for meg. Hadde du spurt meg for et år siden, hadde jeg sakt at dette aldri kom til å skje.

Gjest Jentehumor
Skrevet

Vell, det finnes jo par med stor alderforskjell, både den ene og den andre veien. Så du vinner ikke uten å prøve, ellers så har du tapt uansett :)

Skrevet

Vell, det finnes jo par med stor alderforskjell, både den ene og den andre veien. Så du vinner ikke uten å prøve, ellers så har du tapt uansett :)

Gjest Puppegutt
Skrevet

Gutter som ser etter kvinner i 40-årene ser gjerne etter ei "mamma". Ris på rompa, skjennepreken og puppesuging kommer de til å digge. Bare sørg for å være litt mamma så får du dem på kroken.

Skrevet (endret)

Hvordan finner jeg ut om han er interessert? Har kun erfaring med eldre menn, som har vært interessert. Da er det jo enkelt. Dette er en ny erfaring for meg? Er ikke sikker på hvordan jeg skal tolke signalene fra han.......

Endret av pouteille
Skrevet

Ingen damer der ute som har erfaring med hvordan man kan få en yngre mann på kroken?

AnonymBruker
Skrevet

Er alle menn under 30 kun interessert i damer under 25?

Jeg er en mann på godt under 30 og er ofte interessert i damer over 25. Vis at du er interessert i å bli kjent med han, så merker du nok fort om han er interessert i deg :)

Gutter som ser etter kvinner i 40-årene ser gjerne etter ei "mamma". Ris på rompa, skjennepreken og puppesuging kommer de til å digge. Bare sørg for å være litt mamma så får du dem på kroken.

Eh... nei! Moren min er moren min, trenger ikke noen erstatning for henne :nei:

• Liker 3
Skrevet

Ingen damer der ute som har erfaring med hvordan man kan få en yngre mann på kroken?

Hvilken dame er det som vet noe om hvordan man får noen på kroken da, bortsett fra å spjåke seg opp og komme med intetsigende hint?

• Liker 1
Gjest fdxfx
Skrevet

Jeg er en mann på godt under 30 og er ofte interessert i damer over 25. Vis at du er interessert i å bli kjent med han, så merker du nok fort om han er interessert i deg :)

Eh... nei! Moren min er moren min, trenger ikke noen erstatning for henne :nei:

Eh jo, det gjør du! Moren din gir deg ikke spænk på rompa, pupp i munnen eller skjennepreken lenger. Dette er behov en mann trenger! Vasking i rompa og penis i dusjen er heller ikke å forakte! :)

Gjest Garda
Skrevet

Normalt er det bare en ting som kan få en ung mann interessert i en middelaldrende dame: penger

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror nokk det er ganske mange menn som er int i eldre kvinner, med tanke på alle trådene som har vært her oppi gjennom åra.

jeg er selv en av de.

• Liker 2
Skrevet

Er alle menn under 30 kun interessert i damer under 25? Jeg er kjempeforelsket i en yngre mann. Finnes det noen mannfolk der ute som er interessert i litt eldre damer? Eller er det noen som foretrekker litt eldre damer? På godt og vondt. Ingen som kan tenke seg ei sprek dame på over 40?............Kun interessert i denne ene. Så ikke kom med forslag om møter. Noen forslag om hvordan jeg skal vise min interesse uten å bli latterlijgort? Seriøse henvendelser tas imot med takk.

Inviter ham med ut på en øl eller hjem på middag for faen. Ikke driv med slike typiske kvinnespill med å vise små hint som du forventer at han skal kunne tolke.

Ta inititiv selv. Klart det finnes yngre menn som er interessert i eldre damer. Men jeg tror de fleste menn har litt større sperrer med å ta initiativ overfor ei eldre dame enn ei yngre.

Så ta initiativ sjøl hvis du virkelig er interessert.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det er omtrent noe av det dummeste jeg har hørt!

Jeg er 47 og dater en på 34, og det er han som er den omsorgsfulle som passer på at jeg har det bra. Ikke mye av det du beskriver i innlegget ditt hos oss, nei. God sex, derimot... :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 31 og har draget på menn som er en god del yngre en meg. Har i det siste kun vært med menn som er et par år yngre. Tror enkelte menn liker jenter som har bein i nesa, moden og avslappet og trygg på seg selv. Har hørt flere si at de er så lei unge, umoden og jenter som kun lever i nuet.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg skikkelig store pupper så skal du se det ordner seg! :)

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hva sier magefølelsen din da? Om du tror han liker deg så gjør han det sikkert. ;)

Håper du er ute etter et eventyr og ikke langvarig forhold, det kan bli verre i lengden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...