Dobbeltseng Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 (endret) Vil gjerne ha noen reisetips til hvor jeg og kjæresten kan reise til sommeren. Har de siste årene vært mye i Tyrkia, og føler det er på tide å sjekke ut noe nytt. Har noen få ønsker: - Rimelig å reise til, og rimelig land. - Trenger ikke være noe partysted, men gjerne mulighet for å ta en kjekk tur ut. - Varmt, og mulighet for bading i sjø. - Gjerne et sted hvor en kan møte andre skandinaver. Kom med byer, steder, og gjerne hoteller Endret 15. mars 2011 av Dobbeltseng
FatallyYours Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Italia da? inneholder mye av det du krever
Dobbeltseng Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2011 Italia da? inneholder mye av det du krever Kan du komme med en eller flere byer? Men er det ikke dyrt i Italia? Egypt byen heter hurgada ;-) Skal titte litt på den byen. Takk! Malta Hvor i Malta da? Har du vært der selv? Fint?
Gjest idakaroline Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 (endret) Kan du komme med en eller flere byer? Men er det ikke dyrt i Italia? Skal titte litt på den byen. Takk! Hvor i Malta da? Har du vært der selv? Fint? Hovedstaden Valletta eller øya St.Julians. Har ikke vært der selv, men er det et sted jeg virkelig kunne tenkt meg å reise så er det til Malta! Kjenner ei som studerer på øya der og hun er veldig fornøyd med hele øya! Det ser så utrolig fint ut der Venezia er et godt valg hvis dere vil til Italia! Nydelig by litt utenom det vanlige!! :D Endret 18. mars 2011 av idakaroline
Samulita Skrevet 18. mars 2011 #7 Skrevet 18. mars 2011 Hovedstaden Valletta eller øya St.Julians. Har ikke vært der selv, men er det et sted jeg virkelig kunne tenkt meg å reise så er det til Malta! Kjenner ei som studerer på øya der og hun er veldig fornøyd med hele øya! Det ser så utrolig fint ut der Venezia er et godt valg hvis dere vil til Italia! Nydelig by litt utenom det vanlige!! :D St. Julians er ikke en øy, men et sted på hovedøya Malta. Jeg har vært der og likte meg godt, men det var så og si ingen strender der. Bare klipper o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå