Gå til innhold

Trekant?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg (21) og typen min (23) har vært i sammen i snart 5 år. Vi har et godt sexliv som det ikke er noe og klage på. Tidligere (da jeg va singel) hadde jeg sex med jenter. Noe jeg synes er svært pirrende og opphissende. Jeg lurer på om jeg skal foreslå trekant for han, men jeg er usikker på om han kommer til å mislike dette. Samtidig så elsker han når jeg forteller om ting jeg har gjort med andre jenter, og det fungere godt som et vorshspiel til vanlig.

Samtidig så er jeg redd for å bli sjalu under selve sexen, at han gir henne litt mer oppmerksomhet enn jeg føler er greit.

Noen som har noen tips? Eller lignende historier?

TS :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg (21) og typen min (23) har vært i sammen i snart 5 år. Vi har et godt sexliv som det ikke er noe og klage på. Tidligere (da jeg va singel) hadde jeg sex med jenter. Noe jeg synes er svært pirrende og opphissende. Jeg lurer på om jeg skal foreslå trekant for han, men jeg er usikker på om han kommer til å mislike dette. Samtidig så elsker han når jeg forteller om ting jeg har gjort med andre jenter, og det fungere godt som et vorshspiel til vanlig.

Samtidig så er jeg redd for å bli sjalu under selve sexen, at han gir henne litt mer oppmerksomhet enn jeg føler er greit.

Hadde jeg vært deg hadde jeg spurt han om han selv hadde noen fantasier i senga. kanskje det er han som nevner en trekant for deg? hvis ikke kan du jo hinte til det eller rett og slett bare overraske han med en ekstra jente uten at han vet det :) Og hvis han har noen andre fantasier kan jo du oppfylle hans og til gjengjeld kan han oppfylle din. Uansett de fleste gutter er ikke vonde å be når det gjelder ekstra jenter i senga. Ikke vær redd for å bli sjalu, det er jo du som er kjæresten hans.

Lykke til :)

Skrevet

Kan sikkert fungere greit det, men du bør forklare ganske tydelig til han dette om oppmerksomheten. Jeg ser for meg at det blir litt naturlig at kansje noen han ikke har sett før i denne settingen kan ende opp med å få mer oppmerksomhet enn "den samme gamle kjøresten" uten at han mener noe med det.

Men hvis du prater med han om dette på fohånd så går det helt sikkert greit. Hvis du er redd for at du kan bli sjalu syns jeg ikke at du skal "overaske han". Da leker du med ilden og kan bli fort bli brennt.

Skrevet (endret)

Med tanke på innholdet i disse artiklene...

VG - Halve Norge drømmer om gruppesex

Side 3 - Nordmenn elsker gruppesex

...er det en stor mulighet for at han fantaserer om dette selv ;)

Om han vil prøve det i virkeligheten er en annen ting, men det skader definitivt ikke å sondere terrenget. Jeg og kjæresten har tenkt til å prøve det, et stykke frem i tid^^

Sjalusi er selvsagt noe som kan oppstå, derfor er det svært viktig at dere har en god og åpen kommunikasjon om emnet. I tillegg bør det være mulig å avbryte når som helst under trekant-akten dersom en av dere blir ukomfortabel med det. Det er jo ditt og typen din sitt forhold osm er det viktigste.

Uansett, have fun and good luck. Keep us posted for further development!

Endret av Hankjønn
Gjest BarbertMann
Skrevet

.....så elsker han når jeg forteller om ting jeg har gjort med andre jenter, og det fungere godt som et vorshspiel til vanlig.

Ja, d blir lett å få han med. Hvis han liker å høre om ting du har gjort, så trenger du bare å ha ei vennine på besøk en kveld med flask med vin osv. Så begynner dere to å vise litt mer kontakt sånn så han ser det. Og så sier du til han, når hun er på do f.eks. at du begynner å bli kåt. ;-)

MEN.....ikke før du er SIKKERT!!!! Hvis du er nå redd for å være sjalu, så er du ikke klar sjøl. :) Men lykke til, trekant er kjempe gøy

Gjest MikeWaters
Skrevet

Hei!

Først må du finne ut om dette er noe han tenner på, du kan jo si du hadde en deilig drøm ;) Se hvordan han reagerer, så må dere snakke mye ut om dette. Få alle mulige konsekvenser, fordeler og ulemper opp på bordet.

Sjalusi kan komme når du minst venter uansett hvor mye du har forberedt deg så dette er ikke noe du/dere bør gjøre hvis ikke psyken og følelsene er sterk(e).

Når dere har pratet dere ihjel og fremdeles er klare, gjelder det å finne en man vil inkludere, og det er ikke enkelt. Kjemi 3 veier er vanskelig å finne, og folk er heller ikke så tøffe som de ofte gir uttrykk for.

Sett opp noen greie regler og det er da viktig at dere holder dere til disse reglene. Under selve akten er det viktig at du og sambo har mye øyekontakt og at dere bruker alle sosiale antenner slik at dere er sikre på at alle 3 får en fin og ryddig opplevelse :)

Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Om ikke alle menn,men mange mange ønsker kkm trekant,inkl meg :sengekos:

Min kjære har lovd at vi skal ha en gang,håper det blir veldig snart :sengekos:

Gjest HunterLady
Skrevet

Wow, Mike. Du har erfaring.

Tror du, TS, skal ta rådene hans til deg og bruke de. Hørtes ut som veldig greie spilleregler.

Når jeg skal ha trekant, så må jeg få litt insider tips hos deg først! :)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Wow, Mike. Du har erfaring.

Tror du, TS, skal ta rådene hans til deg og bruke de. Hørtes ut som veldig greie spilleregler.

Når jeg skal ha trekant, så må jeg få litt insider tips hos deg først! :)

Bare spør :) reglene må tilpasses hvert enkelt par, noen tillater ikke kyssing f.eks, mens andre syntes det er greit.

Gjest HunterLady
Skrevet

Bare spør :) reglene må tilpasses hvert enkelt par, noen tillater ikke kyssing f.eks, mens andre syntes det er greit.

Thank you. I will. :) Så lenge du holder deg her inne en stund framover!

Gjest MikeWaters
Skrevet

Thank you. I will. :) Så lenge du holder deg her inne en stund framover!

Dere har god tid skjønner jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...