AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Jeg studerer på skole og har deltidsjobb i en butikk i byen der jeg studerer. Siden jeg begynte har det vært noen møter på jobben før eller etter arbeidstid, for og få med alle som jobber. Om ikke lenge er det møtet på kvelden, men dette er såpass sent at jeg ikke får kommet meg hjem fra møtet, da jeg må bytte buss en plass og bussene ikke går så sent. Hva tenker dere om det? Burte jeg få meg til og komme der, selv om jeg har lekser, prøver og øve til og andre ting eller burte jeg velge og ikke dra og heller få referat? Vet ikke hva som er mest vanelig eller hva jeg skal gjøre...
Glynis Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Bestem deg: Er problemet at du ikke kommer deg hjem eller at du må øve til noe? Hvor mange timer jobbmøte er det snakk om?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Jeg vet ikke hvor lenge møtet varer,men som sagt så studerer jeg jo, og spørsmålet mitt er om jeg skal prioritere jobben eller skolen den kvelden, blir det negativt for arbeidsplassen om jeg ikke møter ? Er det noen her som har vært i samme sitvasjon?
Pingting Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Ingen av oss kan svare på om det er negativt siden vi ikke vet hva du jobber med, hva slags møter det er snakk om og hva de skal ta opp der. har du vurdert å rett og slett forklare saken for sjefen din og spørre ham/henne?
Tullepia Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Jeg studerer på skole og har deltidsjobb i en butikk i byen der jeg studerer. Siden jeg begynte har det vært noen møter på jobben før eller etter arbeidstid, for og få med alle som jobber. Om ikke lenge er det møtet på kvelden, men dette er såpass sent at jeg ikke får kommet meg hjem fra møtet, da jeg må bytte buss en plass og bussene ikke går så sent. Hva tenker dere om det? Burte jeg få meg til og komme der, selv om jeg har lekser, prøver og øve til og andre ting eller burte jeg velge og ikke dra og heller få referat? Vet ikke hva som er mest vanelig eller hva jeg skal gjøre... Spør om du kan sitte på med noen av de andre, eller gi beskjed at du må gå fra møtet før du mister siste buss.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Klarer du ikke både jobb og studie, får du slette med en av delene. Og ja, det beryr at du møter opp på møtet.
Christiane_W Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Da jeg hadde deltidsjobb i butikk under studiene var personalmøter og kurskvelder på jobb "obligatoriske" og vi fikk betalt for tiden vi var der. Sjefen hadde selvsagt forståelse for det om vi en gang imellom ikke hadde mulighet til å møte, men det var forventet at vi så langt det var mulig forsøkte å møte opp. Det ble gitt mye informasjon vi hadde nytte av i jobben, f.eks. om kampanjer, produktnyheter etc. så om vi ikke møtte gikk vi glipp av ganske mye informasjon.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 På personalmøter o.l så møter jeg ikke opp på min jobb. Jeg er student og jobber bare innimellom. Det er heller ikke noe krav om at vi må møte opp. Spør sjefen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå