Gå til innhold

Trenger tips til et gratis program for organisering av

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger hjelp, slik overskriften sier.. :)

Vet at jeg har sett linker til noen sånne organiseringsprogram, men husker ikke hvilket forum det var - noen som vet om et enkelt og gratis program?

Noen som bruker et sånt program selv?

Er det kjekt og oversiktlig etter at man først har fått alt med?

(Regner med det er en stooor jobb å ta bilder og kategorisere alt

- men høres jo så gøy ut da :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg snuste litt rundt på en av de sidene, men må si jeg ikke helt skjønte hvordan det er meningen at man skal bruke garderobeorganisereren. Er det meningen at man skal fotografere sine egne klær, for slik å kunne sette sammen antrekk fra sin egen garderobe, eller er meningen at man skal laste opp bilder av klær fra internett/venner på siden og lage inspirasjonantrekk fra klær man faktisk ikke har? I did not get it. Kan noen forklare? :)

Endret av kanel23
Skrevet

Jeg snuste litt rundt på en av de sidene, men må si jeg ikke helt skjønte hvordan det er meningen at man skal bruke garderobeorganisereren. Er det meningen at man skal fotografere sine egne klær, for slik å kunne sette sammen antrekk fra sin egen garderobe, eller er meningen at man skal laste opp bilder av klær fra internett/venner på siden og lage inspirasjonantrekk fra klær man faktisk ikke har? I did not get it. Kan noen forklare? :)

På closetcouture kan man gjøre begge deler, altså både laste opp bilder av sine egne klær og lage outfits med sine egne klær eller dille med å sette sammen bilder som allerede ligger tilgjengelig på nettsiden ( outfits med klær man ikke har).

For min egen del laster jeg bare opp bilder av min egen garderobe og bruker disse til å lage egne outfits. Jeg gidder ikke styre med bilder av klær jeg ikke har, skjønner ikke helt vitsen, såå fashionista er jeg ikke altså. :fnise:

Jeg bruker siden for å få en oversikt over klærne i garderoben min samt som inspirasjon til å sette sammen ulike outfits fra min egen garderobe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...