Gå til innhold

Vanskelig å leie/kjøpe når man ikke kan møte opp på visning..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor stor sannsynlighet er det for at en person kan kjøpe/leie bolig en plass hvis man selv bor på en annen kant av landet?

Sliter med å få meg bolig da jeg ikke bor i området jeg skal bo i, så kunne trengt litt hjelp og tips til hvordan jeg kan øke sjansene mine :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Ville vel sendt en god bolig CV til de du skal leie av med referanser og om mulig bevis på jobb dit du skal...

Jeg ville aldri tørt å kjøpe noe usett, så hadde blitt leie en periode først uansett hos meg...

Gjest navnelapp
Skrevet

Det kjem an på kor stor den er, plassen du flyttar til. Dersom du skal flytte til Oslo kan du trygt leige deg eit rom på Haraldheimen, cochs pensjonat eller hos Apartment service for ei veke eller to, og så gå på visningar og finne deg ein plass å bu i løpet av kort tid.

Dersom du har fått jobb på den nye plassen kan ofte arbeidsgjevar vere behjelpeleg med å annonsere for deg, eller finne noko midlertidig.

Du bør uansett ikkje kjøpe umiddelbart, leig deg ein hybel viss du er åleine, og gjer deg kjent i dei strøka du syns er hyggelege og som ligg lettvint til ift jobb.

Gjest Jentehumor
Skrevet

Det er TS som skriver. Jeg har vist krysset av som anonym ved en feiltagelse...

Ja jeg har tenkt tanken på å få leid i førsten. Problemet er at det er utrolig mange studenter i det området som trenger å leie tydeligvis, så det blir ekstra vanskelig for meg da.

Men en bolig CV skal kunne funke greit til leilighet som leies ut også, ikke bare bolig?

Jeg kan få andre til å komme på visning for meg, da jeg ikke kan gjøre det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...