Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. mars 2011 #21 Skrevet 16. mars 2011 Velkommen i klubben. Vi kvinner må "tåle" masse av bemerkninger og holdninger som dette. Det bidrar ikke akkurat ti lå få kvinnen til å føle seg sensuell eller sexy. Er litt feil å si eldre på en måte, men tror de mener eldre enn... Og en på 20 vil mene at en på tredve er.. kanskje ikke gammel, men godt voksen?
MadMax Skrevet 16. mars 2011 #22 Skrevet 16. mars 2011 Tenker jo tilbake når man selv var 20 år. Anså jo da 30-årige jenter/kvinner som gamle. Alder er et begrep som endrer seg mye når man nærmer seg, og passerer 30.
karolinn Skrevet 16. mars 2011 #23 Skrevet 16. mars 2011 Jeg er 22, og den beste opplevelsen i mitt liv hadde jeg med en på 37. Har hatt flere eldre, og de er best i senga, rett og slett. Venninnene mine kritiserer meg og nevner det hele tiden. Det er jo bare sex, ikke noe fohold.. men de vil ikke høre!?
MadMax Skrevet 16. mars 2011 #24 Skrevet 16. mars 2011 Jeg er 22, og den beste opplevelsen i mitt liv hadde jeg med en på 37. Har hatt flere eldre, og de er best i senga, rett og slett. Venninnene mine kritiserer meg og nevner det hele tiden. Det er jo bare sex, ikke noe fohold.. men de vil ikke høre!? Nyt sexen med god samvittighet du. La vennene dine heller passe på seg selv!
womenwomen Skrevet 16. mars 2011 #25 Skrevet 16. mars 2011 Jeg er ei jente på 20 år. Har hatt en del sexpartnere på min egen alder tidligere, men føler allikevell det er noe spesielt tilltrekkende med en godt voksen mann. En som vet hva han liker og hvordan. Jeg fantaserer ofte om ONS med eldre menn, men ikke noe mer. Er dette unormalt? Eller bare en fase? Du burde skamme deg å kalle menn på 30 ++ for ELDRE menn . Man er jo på topp i 30 + års alder og regnes slettes ikke som " eldre " . Slik du har skrevet i overskriften din , høres det ut som om du tenner på pensjonister , DET er ELDRE .... Si heller at du tenner på VOKSNE menn . Høres mye bedre ut : ) Hilsen WW
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. mars 2011 #26 Skrevet 16. mars 2011 Du burde skamme deg å kalle menn på 30 ++ for ELDRE menn . Man er jo på topp i 30 + års alder og regnes slettes ikke som " eldre " . Slik du har skrevet i overskriften din , høres det ut som om du tenner på pensjonister , DET er ELDRE .... Si heller at du tenner på VOKSNE menn . Høres mye bedre ut : ) Hilsen WW Av og til betyr eldre bare eldre.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #27 Skrevet 16. mars 2011 Av og til betyr eldre bare eldre. I så fall vil en gutt på 23 være "eldre" i forhold til ei jente på 22.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. mars 2011 #28 Skrevet 16. mars 2011 (endret) I så fall vil en gutt på 23 være "eldre" i forhold til ei jente på 22. han er eldre enn 22, så ja... Men når man sier at man liker eldre menn så mener man jo en som er mer voksen. Betyr ikke at man syns han er gammel. Endret 16. mars 2011 av BettyBoop28
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2011 #29 Skrevet 16. mars 2011 han er eldre enn 22, så ja... Men når man sier at man liker eldre menn så mener man jo en som er mer voksen. Betyr ikke at man syns han er gammel. Nå må tråden snart flyttes til språkforumet synes jeg :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #30 Skrevet 16. mars 2011 Nå må tråden snart flyttes til språkforumet synes jeg :gjeiper: enig. stakkars jenta fikk ikke mye svar på det hun faktisk lurte på..
Gjest norah Skrevet 16. mars 2011 #31 Skrevet 16. mars 2011 Dakar samboeren min som nettopp fylte 32 år og nå er gammel mann.... Men nei, jeg hadde ikke stusset dersom du ville ligge med ham(eller andre i den aldersgruppen.)Det er vesentlig antall i den aldersgruppen pluss minus som vil ligge med deg også = problem løst
Gjest eldre herremann Skrevet 16. mars 2011 #32 Skrevet 16. mars 2011 Dakar samboeren min som nettopp fylte 32 år og nå er gammel mann.... Men nei, jeg hadde ikke stusset dersom du ville ligge med ham(eller andre i den aldersgruppen.)Det er vesentlig antall i den aldersgruppen pluss minus som vil ligge med deg også = problem løst Litt OT men etter å ha passert 30 så sliter jeg veldig med å se hvor gamle disse unge damene som viser interesse er. De kan være alt fra 17 til 24 fra hva jeg kan se så jeg bare styrer unna. Blir noe snålt om jeg tok kontakt med en 17-åring.
MadMax Skrevet 16. mars 2011 #33 Skrevet 16. mars 2011 Litt OT men etter å ha passert 30 så sliter jeg veldig med å se hvor gamle disse unge damene som viser interesse er. De kan være alt fra 17 til 24 fra hva jeg kan se så jeg bare styrer unna. Blir noe snålt om jeg tok kontakt med en 17-åring. Bare si du er 25, så er det problemet løst...
Gjest eldre herremann Skrevet 16. mars 2011 #34 Skrevet 16. mars 2011 Bare si du er 25, så er det problemet løst... Hehe, nei blitt for gammel til å bedrive slike krumspring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå