AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Jeg er ei jente på 20 år. Har hatt en del sexpartnere på min egen alder tidligere, men føler allikevell det er noe spesielt tilltrekkende med en godt voksen mann. En som vet hva han liker og hvordan. Jeg fantaserer ofte om ONS med eldre menn, men ikke noe mer. Er dette unormalt? Eller bare en fase?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Innenfor emnet seksualitet kan vel neppe noe regnes som unormalt, så lenge det ikke innebærer tvang, ufrivillig voldsbruk og mindreårige.
I Grosny Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Jeg er ei jente på 20 år. Har hatt en del sexpartnere på min egen alder tidligere, men føler allikevell det er noe spesielt tilltrekkende med en godt voksen mann. En som vet hva han liker og hvordan. Jeg fantaserer ofte om ONS med eldre menn, men ikke noe mer. Er dette unormalt? Eller bare en fase? Ikke vet jeg. Kanskje du fortsatt vil tenne på eldre menn , over 30 , når du selv blir 30-40-50 år også. Når jeg var 20 tente jeg på eldre damer (21-45), Jeg synes fortsatt denne aldersgruppa er fin, selv om jeg nå har blitt enda eldre selv. Jeg er nå med dame som har samme alder som meg , og er lykkelig
Gjest KateW Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 For meg er det ganske normalt å tenne på menn som er 30++ 2
Gjest gammel gutt Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Det er nok normalt ja, de fleste unge jenter tenner på oss voksne menn, det er noe vi bare må leve med.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Er vel vanlig med tanke på at jenter er mer modne enn gutter i den alderen. Dette er selvfølgelig individuelt, men gutter kan være ganske barnslige rundt tyveårsalderen, og da er det ikke rart at jenter tenner på eldre menn.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #7 Skrevet 15. mars 2011 Jeg er ei jente på 20 år. Har hatt en del sexpartnere på min egen alder tidligere, men føler allikevell det er noe spesielt tilltrekkende med en godt voksen mann. En som vet hva han liker og hvordan. Jeg fantaserer ofte om ONS med eldre menn, men ikke noe mer. Er dette unormalt? Eller bare en fase? Eldre menn 30..ups...eldre menn ja. Unge menn kaller vi det. Eldre menn, den var morsom 1
Gjest yojo Skrevet 16. mars 2011 #9 Skrevet 16. mars 2011 Fra jeg var 18 har jeg alltid gått etter menn som har vært ca 10 år eldre, helt normalt
Gjest MikeWaters Skrevet 16. mars 2011 #10 Skrevet 16. mars 2011 Som representant for 30++ gjengen er jeg usikker på om jeg burde bli fornærmet eller smigret av denne tråden!
Gjest KateW Skrevet 16. mars 2011 #11 Skrevet 16. mars 2011 Som representant for 30++ gjengen er jeg usikker på om jeg burde bli fornærmet eller smigret av denne tråden! Nuvel, jeg får jo beskjed om at jeg er prippen om jeg ikke blir smigret over å være MILF, så du får tenke deg nøye om nå, Mikey Boy...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #12 Skrevet 16. mars 2011 Høres helt normalt ut. Dog litt usikker på hva du mener med "eldre menn"? Eldre enn deg, som 25-35 år, eller eldre som i 50-70 år..
Gjest BettyBoop28 Skrevet 16. mars 2011 #14 Skrevet 16. mars 2011 Jeg er ei jente på 20 år. Har hatt en del sexpartnere på min egen alder tidligere, men føler allikevell det er noe spesielt tilltrekkende med en godt voksen mann. En som vet hva han liker og hvordan. Jeg fantaserer ofte om ONS med eldre menn, men ikke noe mer. Er dette unormalt? Eller bare en fase? Helt normalt
MadMax Skrevet 16. mars 2011 #15 Skrevet 16. mars 2011 Er langt i fra uvanlig med 10 års aldersforskjell, og seksuelt aktive jenter vil gjerne ha noen som vet hva de gjør, og da er det normalt at de vil ha noen rundt 30.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #16 Skrevet 16. mars 2011 Må si jeg blir rimelig fornærmet av å bli stemplet som "eldre" fordi jeg har passert 30 år.
Gjest eldre herremann Skrevet 16. mars 2011 #17 Skrevet 16. mars 2011 Det er nok normalt ja, de fleste unge jenter tenner på oss voksne menn, det er noe vi bare må leve med. Har også merka et kraftig oppsving i interessen fra de unge damer etter at jeg runda 30. Forferdelig slitsomt..
Gjest kvinne 29 Skrevet 16. mars 2011 #18 Skrevet 16. mars 2011 Selv om menn har bikket de 30 og er "eldre" og modne...kan de være kjekke likevel. De er sikkert bra uansett alder, akkurat som kvinner er det.
Gjest Kvinne 35 Skrevet 16. mars 2011 #19 Skrevet 16. mars 2011 Må si jeg blir rimelig fornærmet av å bli stemplet som "eldre" fordi jeg har passert 30 år. Velkommen i klubben. Vi kvinner må "tåle" masse av bemerkninger og holdninger som dette. Det bidrar ikke akkurat ti lå få kvinnen til å føle seg sensuell eller sexy.
Gjest Nigiria Skrevet 16. mars 2011 #20 Skrevet 16. mars 2011 Ingen grunn til å bli snurt her tror jeg. Selv ville jeg sagt til venninner at jeg datet en "eldre" mann dersom han var ti år eldre enn meg selv, uavhengig av hans alder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå