Gå til innhold

Hva husker du fra KG i "gamle dager"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaga Kvinneguiden tidlig på 2000-tallet, og hadde mye moro her allerede da. Siden den gang har vel forumet vokst mye, og mye har endra seg... Hva husker DU fra gode, gamle dager?

Jeg husker en tråd der ei jente var veldig opprørt fordi hun synes kjøttet hun hadde kjøpt "så ut som muskler". :fnise: Vet ikke om det var en tulletråd, men artig var det uansett.

Og så husker jeg at det var en bruker her inne som var ekstremt omdiskutert! Hva het hun da? Mille? Minnie? Et eller annet på M. Husker ikke helt hva alt oppstyret gjaldt, men det var veldig mange tråder om det i alle fall. Noen som husker?

Ellers synes jeg det var trivelig med tråden "dagens rose", der man kunne gi en bruker ros(e) for noe. :dagens-rose:

Andre som kommer på noe artig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhå, Milla ja :D Mannen hennes døde og hun steriliserte seg og gikk tur med cocker spaniel ofte og hadde ravnsvart fransk pasjéklipp og lignet akkurat på Audrey i den der filmen!

AnonymBruker
Skrevet

Milla ja, hva skjedde med henne egentlig? Var ei så flott dame, hun postet bilde av seg selv en gang, daaaaamn sier jeg bare. Og hun hadde så mange morsomme innlegg, og fikk hund, og alt. Hvor er hun, har hun det bra i dag?

Skrevet

Hadde håpet på noen morsomme historier, jeg... Ser jo at mange gamle brukere fortsatt er aktive her. :)

Milla var det hun het ja! Men hvorfor ble folk så sure på henne til slutt?

Skrevet

Det var jo det som var problemet, at hun fikk masse sympati fordi Caspian døde også fant folk ut hun bare tullet, da ble det leven! Hmm lurer på om dette er noe jeg kommer til å gå og huske for alltid, så utrolig unyttig informasjon, likevel fikk jeg brukt den her ;p

Skrevet

Husker intet! :fnise:

Skrevet

Det var jo det som var problemet, at hun fikk masse sympati fordi Caspian døde også fant folk ut hun bare tullet, da ble det leven! Hmm lurer på om dette er noe jeg kommer til å gå og huske for alltid, så utrolig unyttig informasjon, likevel fikk jeg brukt den her ;p

Ja, det er utrolig hva man husker :fnise:

Mye morsomt som har skjedd her opp gjennom tida, da.

AnonymBruker
Skrevet

Tulla Milla om at mannen hennes døde, så var han ikke død eller noe likevel? :hakeslepp: seriøst..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker hun alenemoren som laget en tråd om hvordan hun ble bedt om å ta av ungenes konfirmasjonskontoer for å betale strømregningen, sosialen nektet å hjelpe henne. Helt til hun kom på tv2nyhetene, da gikk det greit.

AnonymBruker
Skrevet

Husker da KG hadde beige bakgrunn...

Gjest Lacus
Skrevet

Jeg husker en tråd om amming og sex som ble en veldig stor debatt for et par år siden.

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Husker tråden om hun som var interessert i en politimann hun hadde truffet i forbindelse med at hun fikk bot av ham. :smilorange: Artig tråd.

AnonymBruker
Skrevet

Husker tråden om hun som var interessert i en politimann hun hadde truffet i forbindelse med at hun fikk bot av ham. :smilorange: Artig tråd.

Det husker jeg også. Lilleulv, var det ikke? Og så viste det seg at han egentlig ikke var singel eller noe sånt?

Skrevet (endret)

Åh, den husker jeg også! Skikkelig nedtur når det viste seg at han hadde samboer, men hun slapp å betale boten ;)

Edit: Her er tråden.

Endret av Sushi
Skrevet

Husker spandert på meg-tråden jeg hadde for en evighet siden. :sjenert:

Og jo, var det ikke en tråd om ei mor som ville la sin datter ligge på en campingseng eller noe i den duren, og ble sint fordi svigerforeldrene ville betale for nytt rom?

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...