Gjest Tex Skrevet 30. oktober 2003 #1 Skrevet 30. oktober 2003 Hvor mye penger bruker dere på pynt i kirken, går dere sammen med de andre brudeparene samme dag og hvor mye pynt skal dere ha?
blåveis Skrevet 30. oktober 2003 #2 Skrevet 30. oktober 2003 regner med at vi blir eneste brudepar (skal gife oss i avsidesliggende kirke og på upopt tidspunkt) har ikke tenkt å bruke spes mye.. vi får se om jeg finner noe veldig fint.. kirken er kjempeliten, så det er grenser for hvor mye stæsj det kan puttes inn.. og vi vil ha det veldig enkelt også..
cappocino Skrevet 30. oktober 2003 #3 Skrevet 30. oktober 2003 Vi skal bruke samme dekorasjoner i kirken som på hovedbordet i lokalene. blomsterdekoratøren tar seg av det før /etter vielsen og fø/etter festen
Ingeborg Skrevet 30. oktober 2003 #4 Skrevet 30. oktober 2003 Kirka er et smykke i seg selv, så vi kommer ikke til å pynte i det hele tatt.
helenaa Skrevet 30. oktober 2003 #5 Skrevet 30. oktober 2003 Dette er en bekymring for kontroll-freaken i meg. Kirka leies nemlig inkludert pynting. Vi betaler 400 for det. HVA MED TEMAFARGEN VÅR!?!?!? Men det blir verken dyrt eller stress, så jeg skal nok kunne leve med det.
Snurre Skrevet 30. oktober 2003 #6 Skrevet 30. oktober 2003 Tror vi har satt av 2500 -3000 kroner til dette. Vet at det par skal gifte seg før oss, men har ikke snakket med de enda om vi skal dele på pynten. Hva skal jeg si når jeg ringer de ?
Christinamor Skrevet 30. oktober 2003 #7 Skrevet 30. oktober 2003 Vi var tre par som skulle gifte oss samme dag, og vi gikk sammen med paret etter oss, og fordelte oppgavene. Vi stod for pynting av benradene, og det andre paret stod for oppsatser i trappa opp til alteret. Vi giftet oss i juni, så vi kjørte bare markblomster, noe som var innmari fint. Ellers har som regel kirken blomster på alteret, og kirkerommene er ofte så fine i seg selv at blomster ikke trengs. MEn, det er nå ofte sånn at vi vil sette vårt preg på også det, så de fleste har vel blomster utenom det kirken stiller med.... Det kan i alle fall gjøres rimelig! http://www.elitefoto-gunerius.no/album/sho...dex=12&id=15352
Tosca Skrevet 30. oktober 2003 #8 Skrevet 30. oktober 2003 Vi kommer ikke til å bruke en eneste krone på pynt i kirken. Kirken er flott som den er, synest jeg. Vil heller prioritere pengene på andre ting som er viktigere for oss.
Augustbrud02 Skrevet 30. oktober 2003 #9 Skrevet 30. oktober 2003 Totalt 500 for denne pynten: Benkepynt, 10 stk Pynt ved trappa inne, 2 stk Pynt ved trappa ute, 2 stk I tillegg hadde vi 2 vaser med hvite roser oppe ved alteret.
Arwen Skrevet 30. oktober 2003 #10 Skrevet 30. oktober 2003 Tror ikke vi skal pynte noe særlig. Kirken er så nydelig at det er unødvendig
Green Skrevet 30. oktober 2003 #11 Skrevet 30. oktober 2003 ja, eg vil ha pynt i kyrkja. Må ha litt store blomar trur eg, fordi det er ei stor kyrkje. Har tenkt på Martha-liljer kanskje. Eller om eg vil nytte borddekorasjonane til festen i kyrkja og.
jea Skrevet 30. oktober 2003 #12 Skrevet 30. oktober 2003 Skal ikke ha noe pynt i kirken,sysn det er unødvendig
Tyren Skrevet 30. oktober 2003 #13 Skrevet 30. oktober 2003 Pynt i kirken(litt dårlig bilde men..) På hver side av kirketrappa ute hadde vi en stor margeritt og inne i kirken var det to store oppsatser med calaer i, dette kom på ca 1500,- som vi delte med de to andre brudeparene. Det siste paret tok med seg blomstene, da det var de som veldig gjerne ville ha calaer. Den lange som ligger i trappa inne, betalte vi utenom og den kosta ca 500,-
Måne Skrevet 30. oktober 2003 #14 Skrevet 30. oktober 2003 Ikke nødvendig med mye pynt synes jeg. Jeg har vært i en del bryllup, men har aldri lagt spesielt merke til pyntingen. Det eneste som kanskje kan bli aktuelt er noe ved hovedinngangen til kirken...vi får se...
Miracl3 Skrevet 30. oktober 2003 #15 Skrevet 30. oktober 2003 Kirken vi skal gifte oss i er så vakker i seg selv ,så den trenger ikke pynt.
9na Skrevet 31. oktober 2003 #16 Skrevet 31. oktober 2003 Hvis noen har, eller skal gå sammen om pyntingen med andre par som gifter seg samme dag som dem: Hvordan tar dere kontakt med dem da? Ringer dere menighetskontoret og ber om nummeret og bare ringer dem opp? Mye å lure på...
Jens Skrevet 31. oktober 2003 #17 Skrevet 31. oktober 2003 Vi skal ikke pynte. Kirken er vakker nok i seg selv.
kimmi Skrevet 31. oktober 2003 #18 Skrevet 31. oktober 2003 makblomster utenfor kirken (inne; jeg er allergisk....). vet ikke ennå om det er flere par denne dagen. ellers er kirken så liten at det er bare dumt å ha for mye ekstra pynt. små gamle kirker er jo vakre i seg selv!
helenaa Skrevet 31. oktober 2003 #19 Skrevet 31. oktober 2003 Hvordan tar dere kontakt med dem da? Ringer dere menighetskontoret og ber om nummeret og bare ringer dem opp? Ring menighetskontoret. De har nok vært ute for dette før :blunke:
9na Skrevet 31. oktober 2003 #20 Skrevet 31. oktober 2003 Ring menighetskontoret. De har nok vært ute for dette før :blunke: Det har de nok! :blunke:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå