AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 :kjefte: Nå er jeg skikkelig oppgitt og irritert over NAV! Jeg er arbeidsledig og for fire uker siden begynnte jeg i en praksisplass. Jeg begynnte på datoen jeg hadde avtalt med min saksbehandler og da jeg etter to uker skulle sende meldekort krysset jeg selvsagt av for at jeg er i praksis. Meldekortet mitt ble da ikke godkjent og etter mange telefoner og mye frem og tilbake løste det seg og jeg fikk utbetalt dagpengene mine noen dager for sent. For en drøy uke siden fikk jeg melding fra saksbehandler om at tiltaket nå var registrert og at ved neste utfylling av meldekort skulle krysse av for at jeg er på tiltak. Da jeg omsider fikk logget inn og sendt meldekortet mitt i går (siden sidene til NAV har vært ustabile hele helgen) krysset jeg av for at jeg er på tiltak og regnet med at denne gangen kom det til å gå som normalt. Neida... Da jeg logget meg inn for å sjekke at det var ferdig beregnet stod det nok en gang "Til manuell saksbehandling"...!!! Er det mulig???!!??!!!!?? Jeg skjønner seriøst ikke at det går ann å rote så fælt. Nå blir det vel samme mølla som sist for å få ordnet opp - noe som burde være så totalt unødvendig! 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 velkommen til Nav- rotet, du trodde vel ikke at du skulle få hjelp av dem? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå