AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Hvis du skulle beskrive klesstilen din, hva ville du sagt?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Typete og litt klassisk med et innslag av trend.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2011 #7 Skrevet 16. mars 2011 Som en annen bruker svarer blir jeg kanskje nødt til å gå for at den er variert. Fra saggebukser og skatesko til skjørt med blonder og med nettingstrømper under, fra skjorte og dressjakke til kimono... Går i det jeg ønsker og er i humør til, i alle fall på fritiden. 1
Gjest idakaroline Skrevet 16. mars 2011 #8 Skrevet 16. mars 2011 Jeg har en veldig variert stil! Alt avhenger egentlig av humøret. En dag kan jeg ha en søt kjole på, neste dag kan jeg ha skinny jeans og en rocka topp til.
Gjest Applecore Skrevet 16. mars 2011 #11 Skrevet 16. mars 2011 Til hverdags: Mye svart, alltid hettegenser/-jakke med plain tynn basisgenser under, enten skinnyjeans eller vide, comfy bukser, rare sokker (fargerike, gjerne med snåle figurer på; svogeren min hater dem, hvilket får meg til å sette enda større pris på dem), noen ganger fancy fingerløse vanter, fryser ofte på hendene. Det beste er gensere med thumbholes! Alltid my trusty Dr. Martens. Til fest: Fløyel, blonder, snøring, kule strømper, noen ganger korsett. Støvletter med snøring. 1
Neshorn Skrevet 18. mars 2011 #12 Skrevet 18. mars 2011 Pyntet stil. Vanligvis kjole eller tunika, gjerne litt tettsittende med en cardigan over. Går ofte med høye hæler. Liker gå med trenchcoat eller blazer, men ofte for kaldt til det om vinteren. Går jeg med bukse har jeg en fin topp til, gjerne silke. Går ofte med shorts eller skjørt med strømpebukse under og singlet til. Mye smykker, armbånd osv til. Liker å kle meg medium pyntet til hverdags. Liker godt å variere farger, kjedelig med bare grått/svart. Ser ikke ut som en diskokule, men har alltid noe fargerikt på.
Gjest Consensio Skrevet 18. mars 2011 #13 Skrevet 18. mars 2011 "Tomboy" er vel det nærmeste ordet jeg kan bruke for å beskrive min klesstil. Singlets, herrebukser, armyboots, hettejakker er det som jeg oftest har på meg.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #14 Skrevet 18. mars 2011 Jeg har så mange. Som regel ser jeg ut som ei hulder, med skjørt og kjoler og bustete hår. Andre dager er jeg ikledd kun koseklær og joggebukser. Noen dager slår jeg på stortromma og kler meg klassisk og pent, litt rocka kontordame. Men som sagt, ser ut som ei hulder som bor i fjellene til daglig.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #15 Skrevet 18. mars 2011 "Tomboy" er vel det nærmeste ordet jeg kan bruke for å beskrive min klesstil. Singlets, herrebukser, armyboots, hettejakker er det som jeg oftest har på meg. Jeg skjønner ikke at jenter liker å kle seg slik ... Hadde en periode i livet mitt da jeg selv gikk sånn, men da var jeg ikke eldre enn 12 år.
Gjest Consensio Skrevet 18. mars 2011 #16 Skrevet 18. mars 2011 Jeg skjønner ikke at jenter liker å kle seg slik ... Hadde en periode i livet mitt da jeg selv gikk sånn, men da var jeg ikke eldre enn 12 år. ? Fordi jeg syns det er behagelig. Burde jeg kle meg anderledes for å tilfredstille andre da eller? Og når det kommer til hva andre mener, så har jeg en mann som syns jeg er fantastisk sexy og som flirer seg ihjel hver gang jeg prøver kjoler og sko med høye hæler (takk og lov) og jeg har også fått mange kommentarer fra andre menn (min mann har fått mange kommentarer fra andre menn også om meg) som er av det positive slaget
K.B.E Skrevet 19. mars 2011 #18 Skrevet 19. mars 2011 Varierende. Men går som oftest i dongribukse om det ikke er sommer og varmt da. Av og til har jeg vanlig innejakke på, og av og til hettejakke. Noen ganger ensfarget, og andre ganger med mønster. Går en gang i blant med skjorte.
FantasDick Skrevet 21. mars 2011 #20 Skrevet 21. mars 2011 Min stil varierer, men den er stort sett alltid litt feminin og rocka. Dessuten er den nok litt tr3ndy. Elsker sko/høye hæler, smykker og pynt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå