AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Hei! Typen min vil at jeg skal begynne og sende litt dirty meldinger og diverse til han. Flaut men sant, jeg aner ikke hvor jeg skal begynne! Noen som har noen tips?
felgen Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Det letteste er kanskje å snakke/skrive om det konkrete? Typisk at du bare informerer han om at du gleder deg til å bli pult av han til kvelden, eller at du blir våt når du tenker på i går kveld? Noe i den retning altså. Jeg var heller ikke spesielt god på dirtytalk, men nå går det ganske greit. Man må bare ta små skritt i riktig retning sånn at det føles naturlig.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 Kommer i farta ikke på noe mere skittent enn: "sølebad"...
Gjest HunterLady Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Jeg sleit faktisk med dette selv. Men er nå blitt et geni innen området. Er rett og slett bare å finne fram grisen i deg. Bruk litt stygge, grove ord, si hva DU vil at han skal gjøre med deg eller hva du skal gjøre med han. Eksempel: "Jeg skal suge deg til du spruter hardt i kjeften min". Trenger ikke å være verre enn det. Og bilder! Menn er visuelle vesener.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå