Hu derre Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Jeg trenger virkelig inspirasjon til oppbevaring av blader! Jeg har sååå mye blader nå som jeg blar i om og om igjen. Jeg har masse kurver, gamle trekasser osv som de står i nå, men har lyst til å bytte de ut. Kom gjerne med bilder, tips og råd!
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Du kan jo kjøpe noe slikt som du kan henge på veggen, så tar det ikke så mye plass på gulvet. Ellers synes jeg denne var litt fin
Gjest Nanette Skrevet 16. mars 2011 #3 Skrevet 16. mars 2011 Jeg stabler de oppunder en enkel benk av sjøgress som også fungerer som nattbord.
Gjest Consensio Skrevet 16. mars 2011 #4 Skrevet 16. mars 2011 Du kan jo kjøpe noe slikt som du kan henge på veggen, så tar det ikke så mye plass på gulvet. Ellers synes jeg denne var litt fin Den første du linket til hadde vi på et sted hvor jeg jobbet før. Man får ikke plass til så veldig mange magasiner, og i tillegg ble de veldig stygge, da de skled litt hit og dit og hjørnene begynte å henge litt. Den andre linken derimot, en slik vil jeg ha. Nå bruker jeg en bokhylle til mange av mine blader. Har en ganske stor og dyp bokhylle, hvor de to øverste hyllene (ikke "taket" ) blir brukt til bøker, og den nest nederste blir brukt til blader som da legges oppå hverandre. Det jeg ikke får plass til der blir kastet.
malinpe Skrevet 19. mars 2011 #5 Skrevet 19. mars 2011 Det finnes uendelig mange løsninger på dette. Prøv å Google å se hva du finner. Men konkrete tips: bare det å stable magasiner i bunker på gulvet kan være kult (men kanskje ikke så praktisk), trekasser med hjul på ser man jo mye til for tiden, sorter magasinene etter Nr. og sett dem i holdere som kan stå i bokhyllen (husker ikke navnet på disse akkurat nå), et sofabord med oppbevaringsmuligheter under kan også være bra n
MissStiles Skrevet 20. mars 2011 #6 Skrevet 20. mars 2011 Du kan jo kjøpe noe slikt som du kan henge på veggen, så tar det ikke så mye plass på gulvet. Den har jeg. Synes den er fin. Ellers har jeg blader liggende under stuebordet. Går greit siden jeg har en duk på bordet.
tullmus Skrevet 23. mars 2011 #7 Skrevet 23. mars 2011 Jeg likte denne Men kommer jo an på hvor mange blader du har... Kjæresten, som de fleste mannfolk, liker å ha blader liggende på badet. Jeg skal absolutt bestille DENNE så de ikke ligger og slenger ;D I love eBay!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå