goklompen Skrevet 15. mars 2011 #1 Skrevet 15. mars 2011 Igårkveld bestemte kjæresten min og meg oss for at nå var det slutt på godteri, grandis og cola. Nå skal vi heller begynne å drikke vann/juice og kjøpe inn masse frukt vi heller kan gå og spise på=) Begge har vi økt med ca 10 kg det siste året, og vi er lei av å øke enda mer pga "kjærestefellen." Blir vel verst den første uka, men som tittelen sier; vi er to om det
Gjest Trolltausa Skrevet 15. mars 2011 #2 Skrevet 15. mars 2011 Så bra! Gratulerer med det første skrittet.
katt1 Skrevet 15. mars 2011 #3 Skrevet 15. mars 2011 Jeg bestemte meg også for det samme. I vårt forhold er det bare jeg som har økt i kg siste 5 årene. Trives ikke med det,så jeg må for meg selv.
Gjest LOGAN Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 HERLIG - DET ER FLER! hehe.. Fra mandag(i går) og minimum 4 uker fremover er det NULL sjokolade- godteri- brus og potetgull her! Husk at juice heller ikke er bra om du drikker mye av det! LYKKE TIL
thinkpink Skrevet 15. mars 2011 #5 Skrevet 15. mars 2011 Så bra! :-) Jeg er også "under pisken" etter mye grandis, sjokis og brus. Ikke bare har jeg gått ned i vekt, men er en ENERGI BOMBE uten like, før gadd jeg så vidt å holde øynene åpen for å se tv.
GrænOrka Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Da er vi fler!! Jeg prøver så godt jeg kan! Jeg er godtegris uten like, så dette kommer til å bli vanskelig!!
Gjest Lyh Skrevet 15. mars 2011 #8 Skrevet 15. mars 2011 Slenger meg på selv om min samboer ikke vil. Begynte md godte, potetgull og brusstopp igår, hadde det fra 1.januar til februar og hatt en liten pause no i mars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå