Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser på www.salongen.blogg.no at Sølvi anbefaler noen hudprodukter (dette er ikke en måte å sverte denne bloggen på, men produktene vises her).

http://salongen.blogg.no/1298927199_nye_produkter.html

Er det ikke slik at f.eks. antioksydanter må komme innenfra (via kosthold) for å fungere? Det samme gjelder vitaminer... Og i det ene produktet er det et stoff som liksom skal aktivere mimikk-musklene i ansiktet!? Det er vel slik at ingen kremer trenger dypere inn i huden enn i de ytterste hudlagene? At kremen skal aktivere musklene er jo egentlig litt skremmende å tenke på, tenk all den andre dritten i kremen som man garantert har det bedre uten, man vil ikke at de stoffene skal trenge langt inn akkurat.

Jeg hadde ikke betalt tilsammen ca.3700,- for en hudpleieserie som dette.

Men er det jeg eller er det de som er villige til å betale 3700,- for en hudpleieserie som er "hjernevaska" til å tro det ene eller det andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3700 for en hudpleie serie er vel ikke så gale, nå vet ikke jeg hva serien besto av, siden jeg ikke gadd å gå inn på bloggen men. Jeg bruker delor sine kremer, nattkremen er vel den dyreste, TROR den koster 1200, så om det er øyekrem, nattkrem, dagkrem, kanskje serum også. Så er det jo ikke unormalt mye.

AnonymBruker
Skrevet

Takk gud for netthandel..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat disse har Ulrikke Lund også snakket varmt om. Både hun og Salongen bor i Bergen og er sponset av WahWah, som selger disse. Tenker meg de har fått godt betalt eller mange deilige behandlinger for å anbefale dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanvittig å betale så mye for hudkrem. Det er ikke vitenskapelig bevist at kremer kan gjøre huden yngre eller fjerne rynker, det er ønsketenking.

Skrevet

Jeg synes ikke 3700 kr for en hel hudpleieserier uoverkommelig.

Selvsagt er det mye penge å måtte ut med på en gang,men man kan jo bare kjøpe litt av gangen.

Når det gjelder kremen som skal virke sammentekkene på muskler,må jeg si at jeg har aldri hørt maken til sprøyt.En krem kan ikke trenge så langt ned og kan uansett innholdstoffer bli så aktiv at den kan greie det.Sjønner ikke at det er lov å reklamere for sånt en gang jeg.Det er jo villedene reklame,noe jeg trodde var ulovlig.

Det finnes heller ikke en krem i hele verden som kan fjerne rynker,men en krem kan gi såpass med fuktighet at rynkene ikke blir så dype.

Dette var bare min mening da.

Skrevet

Ser på www.salongen.blogg.no at Sølvi anbefaler noen hudprodukter (dette er ikke en måte å sverte denne bloggen på, men produktene vises her).

http://salongen.blogg.no/1298927199_nye_produkter.html

Er det ikke slik at f.eks. antioksydanter må komme innenfra (via kosthold) for å fungere? Det samme gjelder vitaminer... Og i det ene produktet er det et stoff som liksom skal aktivere mimikk-musklene i ansiktet!? Det er vel slik at ingen kremer trenger dypere inn i huden enn i de ytterste hudlagene? At kremen skal aktivere musklene er jo egentlig litt skremmende å tenke på, tenk all den andre dritten i kremen som man garantert har det bedre uten, man vil ikke at de stoffene skal trenge langt inn akkurat.

Jeg hadde ikke betalt tilsammen ca.3700,- for en hudpleieserie som dette.

Men er det jeg eller er det de som er villige til å betale 3700,- for en hudpleieserie som er "hjernevaska" til å tro det ene eller det andre?

Når det kommer til kroppens utbytte av antioksidanter og vitaminer vi spiser, så prioriteres disse stoffene til beskyttelsen av våre indre organer. Huden kommer derfor sist i rekken.

Hvis vi tenker på huden i tre lag, er det serum som jobber seg ned til underhuden etter at vi har renset den. Serumet inneholder antioksidanter og vitaminer som øker hudens kollagen produksjon, som bidrar til fornyelse av celler og "spensten". Etter serumet tilfører du fuktighetskrem slik at huden ikke kompanserer for fuktighetstapet selv ved å produsere talg og fett, som igjen kan føre til urenheter.

Gjør man disse tre stegene fra ca 25års alderen, vil huden holde seg finere og jevnere etterhvert som den eldes. Mange vil oppleve å få litt kviser med en gang, men det er kun fordi huden begynner å rense ut alt som ligger "å lurer" under der ;) Etter en tre ukers tid +/- balanserer den seg igjen.

Men det er viktig å kjøpe ordentlige kremer:) alt man kan kjøpe på "butikken" er kosmetiske kremer som ikke gjør annet enn å legge seg på overflaten av huden: m.a.o. å kaste penger rett ut av vinduet. De funker ikke!

Håper det ga deg svar på det du lurte på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...